1402-10-29 15:21
369
0
88435
امام جمعه گرگان:

حمله موشکی سپاه درس عبرتی برای اسرائیل باشد

امام جمعه گرگان ضمن قدردانی از حمله موشکی سپاه به مقرهای تروریست‌های گفت: حمله موشکی سپاه درس عبرتی برای رژیم صهیونیستی است.

به‌گزارش خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»؛ آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه گرگان اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این حمله موشکی ضربه قابل توجهی به تروریست‌ها زد و انتقام خون شهدای کرمان را گرفت.

وی با تاکید بر اینکه حمله موشکی سپاه به مقرهای تروریستی باید درس عبرتی برای اسرائیل غاصب باشد، یادآور شد: تروریست‌هایی که بخواهند علیه ایران فعالیت کنند در هیچ کجای دنیا امنیت ندارند.

امام جمعه گرگان متذکر شد: جهانیان بدانند ایران به دنبال ایجاد تنش در منطقه نیست اما اگر کسی بخواهد برای کشورمان دردسر و مزاحمتی درست کند با پاسخ قاطع ما مواجه خواهد شد.

 نورمفیدی از ایستادگی و مقاومت مردم یمن در برابر زورگویی‌های آمریکا و انگلیس قدردانی کرد و متذکر شد: اقدام مردم آفریقای جنوبی هم در شکایت علیه رژیم صهیونیستی در دادگاه بین‌المللی لاهه قابل تقدیر است.

وی اضافه کرد: اسرائیل غاصب در حالی دست به نسل‌کشی علیه مردم مظلوم فلسطین زده که تمامی قوانین بین‌المللی نسل‌کشی را محکوم می‌کنند. 

امام جمعه گرگان در ادامه با اشاره به مراسم معنوی اعتکاف گفت: اعتکاف که انسان را از جهان مادی جدا و به خداوند متصل می‌کند در ساختن انسان تاثیر به‌سزایی دارد.

نورمفیدی تلاوت قرآن کریم و توجه به معانی آن و خواندن نماز اول وقت را برای مومنان بسیار مهم خواند و افزود: انسان همانطور که به غذا خوردن، آب و هوا نیاز دارد بیشتر از اینها به ارتباط با خداوند نیازمند است.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.