1403-04-15 08:17
223
0
90590
فرماندار کلاله:

حضور گسترده مردم در انتخابات پیام روشنی برای دشمنان است

فرماندار کلاله گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، نه تنها موجب تقویت موقعیت رئیس‌جمهور منتخب در عرصه‌های بین‌المللی می‌شود؛ بلکه همچنین پیام روشن و قاطعی به دشمنان و بدخواهان کشور ارسال می‌کند.

فرهاد شیبک در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» اظهار داشت: یکی از مولفه‌های مهم دموکراسی در ایران، نقش تعیین‌کننده مردم در انتخابات است. 
وی تاکید کرد: مردم با سلایق و جناح‌های مختلف سیاسی از طریق انتخابات می‌توانند سرنوشت خود و کشورشان را تعیین کنند. 
وی با بیان این مطلب، بر اهمیت مشارکت گسترده مردم در فرایندهای انتخاباتی به‌عنوان یکی از ارکان اساسی نظام جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد و اظهار داشت: بدون شک، حضور فعال و مسئولانه مردم در انتخابات، نمایانگر پویایی و زنده بودن نظام سیاسی کشور است.

فرماندار کلاله افزود: حضور گسترده و پرشور مردم در انتخابات می‌تواند به عنوان یک پشتوانه قوی برای کشور و رئیس جمهور در سطوح داخلی و بین‌المللی عمل کند.
 وی توضیح داد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، نه تنها موجب تقویت موقعیت رئیس‌جمهور منتخب در عرصه‌های بین‌المللی می‌شود؛ بلکه همچنین پیام روشن و قاطعی به دشمنان و بدخواهان کشور ارسال می‌کند.
 به گفته وی، این پشتوانه قدرتمند بدون شک موجب تغییر محاسبات و معادلات دشمنان نسبت به کشور خواهد شد و می‌تواند در برابر تهدیدها و فشارهای خارجی موثر واقع شود.

وی همچنین تصریح کرد که از بامداد امروز، فرآیند دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری در شهرستان کلاله با توزیع صندوق‌های رای در بین عوامل اجرایی شعب اخذ رای آغاز شده است.
شیبک با اشاره به سرعت و دقت در انجام این مراحل، گفت:  کلاله جزو اولین شهرستان‌ها در توزیع به موقع صندوق‌های رای و استقرار اعضای شعب اخذ رای بوده است. 
وی افزود: این اقدام، نشان‌دهنده تعهد و تلاش بی‌وقفه مسئولان برای برگزاری انتخاباتی منظم و شفاف در شهرستان کلاله است. 
فرماندار کلاله تاکید کرد: همه اقدامات لازم برای تضمین سلامت و شفافیت انتخابات صورت گرفته و تمامی عوامل اجرایی با جدیت و دقت در حال انجام وظایف خود هستند تا مردم بتوانند با آرامش و اطمینان در این فرآیند ملی شرکت کنند. 
شیبک همچنین اظهار داشت: انتظار می‌رود با توجه به این تمهیدات، شاهد مشارکت گسترده و پرشور مردم کلاله در این دوره از انتخابات باشیم.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.