1403-06-08 06:45
527
0
91218
۱۰ گزینه در نشست ۵ نفره معرفی شدند؛

حامیان پزشکیان در گلستان سردرگم انتخاب استاندار

نشست حامیان پزشکیان در گلستان برای رسیدن به گزینه واحد استانداری کارساز نبود و در نهایت ۱۰ گزینه از این نشست معرفی شد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»؛ گرچه شعار دولت چهاردهم وفاق ملی است ولی به نظر می‌رسد که در این مسیر حامیان مسعود پزشکیان هم در استان نتوانستند به این وفاق برسند.

نقطه مثبت این نشست کاهش میزان گزینه‌های استانداری از ۳۰ نفری که روزهای گذشته جریان‌های اصلاح‌طلب استان معرفی کردند به ۱۰ گزینه بود.

 اما نکته حائز اهمیت این است که چطور می‌شود در یک نشست پنج نفره برای رسیدن به یک گزینه، ۱۰ داوطلب خارج شود و این به معنی آن است که حتی دو نفر از این پنج نفر هم بر روی یک گزینه متفق‌القول نبودند.

حالا با این اوصاف چه انتظاری است که رئیس‌جمهور یا وزیر کشور بخواهد از چنین لیستی، فردی را برای استانداری گلستان انتخاب کند که منشاء هرج‌ و‌ مرج سیاسی و نزاع در طرفداران پزشکیان خواهد شد. 

آن چیزی که مورد تاکید اصحاب سیاست در مرکز و استان است وفاق ملی به دور از سهم‌خواهی است و به نظر می‌رسد جریان سیاسی حاکم در استان هنوز نتوانستند مدیر یا رهبر سیاسی خود را پیدا کنند و این مسئله و هم‌همه‌های معرفی گزینه کار را برای وزارت کشور در معرفی استاندار گلستان سخت می‌کند.

در چنین شرایطی انتخاب استاندار آینده به‌دور از گرایش سیاسی راهگشا است و شاید با توجه به گزینه‌های مطرح در مرکز و این هرج‌مرج‌های سیاسی دولت چهاردهم مصمم‌تر شود که از ارگان‌های نظامی برای نظم‌بخشی به سیاست استان استانداری را منصوب کند و یا به سمت گزینه‌هایی غیربومی سیاسی برود.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.