1403-04-07 12:42
269
0
90502
یادداشت؛

تاریخ برای عبرت است نه تکرار!

لیلا هاشمی دبیر نسرا استان گلستان در یادداشتی نوشت: عمار گاهی خود را به وسط میدان می‌رساند، گاهی به چپ گاهی به راست، تا با تبیین درست اختلافی که در بین سپاهیان علی بوجود آمد را حل کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، لیلا هاشمی دبیر نسرا استان گلستان در یادداشتی با عنوان «تاریخ برای عبرت است نه تکرار!» نوشت: عمار مکر و حیله دشمنان در صدر اسلام را به مسلمانان یادآوری می‌کند، از نقض پیمان‌هایی که کردند، هشدار می‌دهد گوش‌تان به دهان علی باشد، راه را علی نشان داده است صبور باشید، اگر به آنچه علی می‌گوید عمل کنید قطعا پیروزهستید.

اما مکر و حیلت شامیان توانست لشکر منسجم و یکدست عراق عرب را چنان سرگردان کند و به جان هم بیندارد که جنگ باخته را برایشان به پیروزی تبدیل کرد و بعد نهروانی راه انداختند که مسیر تاریخ را برای همیشه تغییر داد.

دوباره همین ترفند دشمن‌هراسی، پیروزی‌های زودهنگام از جبهه مقابل شنیده می‌شود، چرا اصلا تاریخ صدر اسلام؟ همین سال 88 مگر در میتینگ‌های پرزرق و برق‌شان پیروزی زودهنگام را اعلام نکردند؟ یا درعملیات وعده صادق مگر نترساندند که اگر کوچکترین حمله‌ای به رژیم غاصب صهیونیستی کنید قیمت دلار و سکه فلان می‌شود و کشور را با خاک یکسان می‌کنند؟ چه شد؟ پیروز انتخابات 88 چه کسی بود؟ در عملیات وعده صادق با آن حجم از حملات موشکی، اسراییل چه کرد؟

ترساندن مومنان از حیلت دشمن است تا بدون کمترین هزینه تسلیم شویم!

اصولا هدف جنگ شناختی ایجاد بحران‌های روانی از جمله اضطراب و تشویش در روان و افکار آدمی‌ است.

 دشمنان تلاش می‌کنند تا روان‌ امت و مسئولان را درگیر و آنان را از حالت تعادل خارج سازند و دل‌های سست ایمان‌ها را گرفتار کنند و موجب اضطراب شوند و حال آنکه خداوند در قرآن می‌فرماید این مومنین هستند که باید به دل دشمن ترس بیندازند و ایمان‌آورندگان باید ثابت قدم بمانند.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.