1402-11-15 11:41
462
0
88661
فرماندار گالیکش:

ایران گام‌های بلندی در مسیر پیشرفت برداشته است

فرماندار گالیکش گفت: با وجود تمام محدودیت‌ها و فشارهای داخلی و خارجی، جمهوری اسلامی ایران گام‌های بلندی در مسیر پیشرفت برداشته است.

محمدرضا میرنیا در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: بدون شک، ایران در سال‌های اخیر، به‌ویژه در دولت سیزدهم، گام‌های بلندی در مسیر پیشرفت برداشته است. در حوزه اقتصادی، شاهد ثبات نسبی در بازار ارز و بورس بوده‌ایم و تورم نیز تا حدودی مهار شده است.

وی ادامه داد: در حوزه عمرانی نیز، پروژه‌های متعددی در سراسر کشور به بهره‌برداری رسیده است که نشان‌دهنده عزم دولت برای توسعه و آبادانی ایران است.

* توجه دولت سیزدهم به حل مشکل مسکن

 فرماندار گالیکش افزود: در ۴۵ سال انقلاب اسلامی، در حوزه‌های مختلف از جمله مسکن، بهداشت و درمان، کشاورزی و صنعت، اقدامات قابل‌توجهی انجام شده است که در حوزه مسکن، طرح نهضت ملی مسکن آغاز شده است که امیدواریم به حل مشکل مسکن در کشور کمک کند.

وی گفت: در حوزه بهداشت و درمان نیز، شاهد افزایش تخت‌های بیمارستانی و مراکز بهداشتی بوده‌ایم و در حوزه کشاورزی نیز، دولت به پشتوانه جمهوری اسلامی و مردم، برای حمایت از کشاورزان و افزایش تولیدات کشاورزی، برنامه‌های متعددی را در دستور کار قرار داده است و مسلماً در حوزه صنعت نیز، شاهد رونق تولید در برخی از بخش‌ها بوده‌ایم.

* عبور از چالش‌ها با تکیه بر توان داخلی

میرنیا با اشاره به چالش‌های پیشروی ایران گفت: تحریم‌ها بدون شک یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های پیش‌روی کشور است، تحریم‌ها باعث شده‌اند که ایران در مبادلات تجاری با سایر کشورها با مشکلاتی مواجه شود.

وی بیان کرد: همچنین، تحریم‌ها باعث شده‌اند که ایران نتواند از منابع مالی خود در خارج از کشور استفاده کند. با این وجود، ایران با اتکا به توان داخلی و با برنامه‌ریزی دقیق، در حال تلاش برای عبور از این چالش‌ها است.

* پشرفت انقلاب اسلامی با نیروی انسانی باهوش و سختکوش

فرماندار گالیکش ضمن ابراز امیدواری از روند رو به پیشرفت ایران در منطقه و جهان تأکید کرد: با توجه به اینکه کشور گام‌های بلندی در مسیر توسعه برداشته است، من به آینده ایران بسیار امیدوارم.

میرنیا با اشاره به اینکه ایران دارای منابع انسانی و طبیعی فراوانی است، توضیح داد: مردم ایران مردمی باهوش، خلاق و سخت‌کوش هستند که با وجود تمام چالش‌ها، ایران در مسیر پیشرفت گام برمی‌دارد و من مطمئن هستم که در آینده شاهد پیشرفت‌های بیشتر کشورمان خواهیم بود.

 انتهای خبر/

 

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.