1401-12-18 10:46
746
0
83976
یکی از رهبران مقاومت اسلامی عراق:

ایران پایتخت جبهه مقاومت است/ سکوت خواص بهانه‌ای برای شدت دشمنی است

یکی از رهبران مقاومت اسلامی عراق با اشاره به اینکه آزمون مسلمانان در عصر غیبت دفاع از ولایت است، گفت: ایران پایتخت جبهه مقاومت است.

به گزارش گلستان ما؛ هاشم الحیدری در همایش مقاومت اسلامی و قیام جهانی مستضعفین گفت: جبهه مقاومت، مسئله ظهور و یاران مهدی از مواردی است که باید در اهمیت آن دقت داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه در جبهه مقاومت الان در جنگ هستیم، توضیح داد: حضرت امام راحل وقتی قیام کردند تنها بودند، ایشان فریاد زینبی را در سال ۴۲ شروع کردند که بعد از سالها تبدیل به انقلاب شده و این انقلاب اکنون به جبهه مقاومت شده است.

یکی از رهبران مقاومت اسلامی عراق با بیان اینکه انقلاب اسلامی از کشمیر تا نیجریه،  فلسطین تا یمن و در جهان فراگیر شده است،

خطاب به جوانان تصریح کرد:  رهبر انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای فقط رهبر ایران نیست امام جبهه مقاومت است، به همین خاطر دشمنان و تمدن غرب؛ ولی فقیه را هدف دشمنی خود قرار دادند.

هاشم الحیدری تاکید کرد: زمان امام حسین (ع) مسلمانان در غفلت بودند و به امام شان خیانت کردند اما عصر فعلی عاشورای ۶۱ هجری نیست، شهید سلیمانی ها و حججی ها داریم.

وی با تاکید بر اینکه ایران بعنوان جمهوری اسلامی و ام القری جهان اسلام و پایتخت جبهه مقاومت است، افزود: ایران بعد از ۴۴ سال کاری کرده که دشمن از ایران اسلامی می‌ترسد.

هاشم الحیدری با اشاره به فتنه‌های دشمن بیان کرد: هدف دشمنان نظام اسلامی به خاطر ولایت امام خامنه‌ای است، بدانید امروز دفاع از جمهوری اسلامی و دفاع آشکار از ولایت از اوجب واجبات است و مهمتر از نماز و روزه و اربعین به شمار می‌رود.

وی با تاکید بر اینکه ایران و ولایت فقیه امید قدس است، تاکید کرد: سکوت ما چه در داخل ایران و چه در خارج؛ بخصوص علما؛ اساتید دانشگاه و خواص اگر ساکت باشند دشمنان خدا خوشحال می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه سکوت خواص بهانه‌ای برای شدت دشمنی است، تصریح کرد: گاهی نقد آشکار از گرانی و دلار است اما دشمن از این سواستفاده می‌کند.

هاشم الحیدری توضیح داد: ایران در شرایط تحریم با سختی‌های اقتصادی مواجه است، اگر نقدی متوجه حکومت اسلامی باشد دشمن القاء می‌کند که فقط در ایران گرانی است درحالیکه کشورهای غربی، اروپا و آمریکا با بدترین شرایط اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کنند.

 

وی بیان کرد: متاسفانه برخی خیال می‌کنند در ایران گرانی و مشکلات اقتصادی است اما در همین آلمان و انگلستان؛ خیار و گوجه را با کوپن می‌خرند و دانه‌ای خرید می‌کنند و حتی از لحاظ انرژی با مشکل مواجه هستند، در انگلستان یک ماه قبض برق ۱۳۸ پوند است و بعد از جنگ الان به ۴۵۰ پوند رسیده است.

وی با بیان اینکه قیمت بنزین ایران خیلی ارزان است، گفت: در اکثر کشورهای جهان، جوانان چون پول ندارند ازدواج نمی‌کنند در ایران هم مشکلات است اما اوضاع اقتصادی این کشور خیلی بهتر است، وضع اقتصادی ایران نسبت به غرب و اروپا بهشت است.

وی ادامه داد: ایران در امنیت کامل است متاسفانه در تبلیغات بر علیه جمهوری اسلامی مثل تبلیغات معاویه بر علیه امام علیه‌السلام است که می‌گفتند علی نماز نمی‌خواند.

هاشم الحیدری بیان کرد: تحریم و فشار وجود دارد اما بدانید در کل جهان مشکلات اقتصادی وجود دارد جبهه مقاومت در بهترین وجه است و در ماه‌های آینده فلسطین آزاد خواهد شد و این وعده الهی است و با وجود جمهوری اسلامی و رهبران مقاومت به این امید خواهیم رسید.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.