1403-06-22 17:30
137
0
91366
فرمانده سپاه نینوا گلستان:

انقلاب اسلامی حق مظلوم را می‌گیرد

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: امروز اگر فلسطین زنده است، کرانه باختری زنده است به برکت ایران اسلامی است امروز اگر حزب‌الله لبنان لرزه بر بدن رژیم صهیونیستی انداخته است به برکت انقلاب اسلامی است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»؛ سردار ملک شاکوهی فرمانده سپاه نینوا استان گلستان در هجدهمین یادواره شهدای غرب و شمال غرب کشور که ظهر امروز در شهرستان کردکوی برگزار شد گفت: یک وقت نشود در این سردی و گرمی روزگار کم بیاوریم، جنگ همچنان باقی است، دفاع همچنان باقی است. 

ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان گلستان تصریح کرد: دشمن در میدان است و به طریقی می‌خواهد ما را از بین ببرد این اراده دشمن است. ما هم اراده کرده‌ایم آن‌ها را از بین ببریم، ما ارده کرده‌ایم اسرائیل را از بین ببریم و به همه هم اعلام می‌کنیم.

سردار ملک شاهکوهی عنوان کرد: امروز کشتی‌های اسرائیلی در خلیج عدن و دریای سرخ توسط یمن مورد حمله قرار می‌گیرند، یمن یعنی جمهوری اسلامی ایران یمن دارد کشتی‌های اسرائیلی را غرق می‌کند و نفس آن‌ها در نمی‌آید.

 وی اظهار داشت: امروز اگر فلسطین زنده است، کرانه باختری زنده است به برکت ایران اسلامی است امروز اگر حزب‌الله لبنان لرزه بر بدن رژیم صهیونیستی انداخته است به برکت انقلاب اسلامی است، پس انقلاب اسلامی باید باقی بماند تا حق مظلوم ادا شود.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان خاطرنشان کرد: شهدای کرستان مظلوم هستند و من دیدم با چشم خودم کسانی که ایستاده روی قلعه‌ها برای تأمین و نگهبانی یخ زدند.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.