1399-11-19 17:57
1431
0
73078

استیضاح شهردار کلاله کلید خورد/ اعضای شورای شهر کلاله موجودیت خود را اثبات می کنند

پاسخ های شهردار کلاله، اعضای شورای شهر را قانع نکرد و این شورا سه شنبه شهردار کلاله را استیضاح می کند.

به گزارش گلستان ما، مهلت ۱۰ روزه شورای شهر کلاله در خصوص اجرای طرح سوال از شهردار این شهر به سرانجام رسید و جلسه طرح سوال، ساعاتی قبل در دفتر شورا برگزار شد.

محمد جعفر استوان، رئیس شورای شهر کلاله در گفتگو با خبرنگار ما، گفت: در این جلسه همه سوالات مطرح شده از شهردار پرسیده شد؛ ولی پاسخهای شهردار، موجب اقناع هیچ کدام از اعضای شورای شهر نشد.

وی در خصوص وضعیت شهردار گفت: با توجه به این که شهردار نتوانسته اقناع اعضای شورا را در خصوص مسائل مختلف ( از حمله موضوع استفاده از اموال بیت المال) را به دست آورد؛ روز سه شنبه طرح استیضاح وی کلید خواهد خورد.

بر این اساس، شهردار کلاله تنها ۴۸ ساعت آینده وقت پاسخ گویی به استیضاح را دارد.

این درحالی است که طبق گفتگویی گذشته خبرنگار ما با رئیس شورای شهر، شهردار در هر مرحله از مراحل سه گانه سوال، 10 روز وقت دارد؛ اما مشخص نیست که چه عاملی باعث شده که اعضای شورای شهر به شهردار فقط ۴۸ ساعت وقت حضور در جلسه استیضاح را داده اند؟.

استوان در خصوص نتیجه استیضاح روز سه شنبه با توجه به اینکه جلسه طرح سوال مورد اقناع هیچ کدام از اعضای شورای شهر قرار نگرفته، گفت: باید دید در جلسه استیضاح چه خواهد گذشت.

با این حال با استیضاح شهردار، شورای شهر می تواند سکوت چندین ماهه خود را بشکند و وجودیت خود را با توجه به ماهیت وجودی شورا، به مردم اثبات کند.

انتهای پیام/رضا جامی

  • منبع خبر : راه اترک

    نظرات

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

    پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

    © کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.