1402-04-10 07:46
679
0
85554
معاون استاندار گلستان مطرح کرد:

استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای برگزاری یک انتخابات باشکوه

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: از توان تجهیزاتی و نیروی انسانی دستگاه‌ها برای کمک به ستاد انتخابات استفاده می‌شود.

به گزارش گلستان ما، سیدعلی مهاجر معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان اظهار داشت: روحیه انقلابی و هیئتی در کارهای سازمانی و ستادی موجب پیشرفت در امور خواهد شد، انتخابات را با حفظ چارت تشکیلاتی و ساختار سازمانی و ستادی با روحیه انقلابی و هیئتی برگزار خواهیم کرد

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان  ادامه داد: ستاد استانی به عنوان عضوی از یک پازل کشوری است؛ اگر دقت در انجام کار نباشد، در روند اجرای کار عقب خواهیم ماند لذا باید دقت، حساسیت و هماهنگی بیشتر در کار داشته باشیم

مهاجر بیان کرد: ارزیابی کمیته‌ها با هدف اهمیت دادن به موضوعات بوده تا مانع تاخیر افتادن کارها و گره خوردن امور شود، مطمئنا ترسیم ساختار صحیح ریل‌گذاری برای تحقق اهداف پیش رو خواهد بود و هرچه این ریل‌گذاری بهتر انجام شود روند کار بهتر و سریع‌تر خواد بود.

وی افزود: به منظور اجرا و تحقق چهار راهبرد مدنظر مقام معظم رهبری کار گروهی با عنوان «رسام» تشکیل شده است تا با تدوین برنامه عملیاتی و راهبردی، اجرای آن را پیگیری کنیم.

این مقام مسئول تاکید کرد: کارگروه انتخابات در دستگاه‌های اجرایی پیش‌بینی شده است تا از توان تجهیزاتی و نیروی انسانی دستگاه‌ها برای کمک به ستاد انتخابات استفاده و آن‌ها را ملزم به پاسخ‌گویی کند.

مهاجر یادآور شد: هر چقدر هم‌افزایی، هم‌پوشانی و هماهنگی بیشتری در ستاد استانی و شهرستان‌ها داشته باشیم و در اجرای کار بدون تعارف و سخت‌گیرانه عمل کنیم کمتر دچار مشکل خواهیم شد‌.

وی یادآور شد: زمان به سرعت سپری خواهد شد، نباید کار را به فردا موکول کرد از هم اکنون باید حس و شور انتخاباتی و برگزاری انتخابات را داشته باشیم.

انتهای خبر/4202

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.