1403-06-30 08:46
75
0
91454
رئیس دفتر عقیدتی، سیاسی فرمانده کل قوا:

ارزش‌های الهی ۸ سال جنگ را مقدس کرد

رئیس دفتر عقیدتی، سیاسی فرمانده کل قوا گفت: جنگ‌ تحمیلی هشت سال دفاع مقدس از آنجا مقدس است که این جنگ برای خدا و در راه خدا است.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیل «گلستان ما»؛ حجت‌الاسلام علی سعیدی صبح امروز در همایش یادیاران که به‌مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس باحضور فرماندهان و یادگاران ۸ سال دفاع مقدس در آزادشهر برگزار شد، اظهار کرد: جنگ‌ تحمیلی هشت سال دفاع مقدس از آنجا مقدس است که این جنگ برای خدا و در راه خدا است.

رئیس دفتر عقیدتی، سیاسی فرمانده کل قوا ادامه داد: این جنگ برای مقابله با باطل و برداشتن شر صدام از سر راه بودع و لذا ماندگاری دفاع مقدس به‌واسطه این ارزش‌ها است‌.

سعدی بیان کرد: ایثارگران و رزمندگان ما برای خدا در هشت سال دفاع مقدس ایثار کردند و لذا خدای متعال امدادهای خود را نصیب این ملت کرد.

وی افزود: گرچه در زمان حیات امام(ره) این جنگ به پایان نرسید ولی امام(ره) نقش مهمی در مدیریت و رهبری جنگ داشت و بعد از رحلت امام(ره) صدام دیوانگی کرد به کویت حمله کرد و در شرایطی قرار گرفت که مجبور شد قطعنامه ۵۹۸ را بپذیرد.

 رئیس دفتر عقیدتی، سیاسی فرمانده کل قوا ابراز داشت: شورای امنیت عراق را به‌عنوان متجاوز معرفی کرد و دفاع مقدس این تاج را بر سر ملت ایران قرار داد که سربلند پیروز شود.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.