1401-11-26 09:20
609
0
83603
استاندار گلستان:

اجلاس تقریب مذاهب نقش تاثیرگذار در امت اسلامی دارد

استاندار گلستان گفت: اجلاس تقریب مذاهب نقش تاثیرگذار در امت اسلامی دارد.

به گزارش گلستان ما، علی‌محمدزنگانه در دومین اجلاس منطقه‌ای تقریب مذاهب اسلامی اظهار کرد: گلستان رنگین‌کمان اقوام  نگارستان ایران اسلامی است و اقوام مختلف ترک، فارس، ترکمن، بلوچ و سیستانی و کتولی و غیره در کنار هم زندگی مسالمت آمیزی دارند.

استاندار گلستان ادامه داد: وحدت و یکپارچگی استان گلستان می‌تواند نمونه برای سایر استان های کشور باشد.

زنگانه تاکید کرد: مقام معظم رهبری تاکید دارد که استکبار می‌خواهد خطوط فاصله در دنیای اسلام را با جنگ شیعه با سنی، سنی و سنی و شیعه با شیعه پررنگ کنند و این مسائل کار استکبار جهانی و دشمنان مشترک ما است و باید مراقب این شیطان بزرگ باشیم.

وی افزود: رهبر انقلاب اسلامی در جای دیگر تاکید کردند که مراد از وحدت  این نیست که شیعه سنی و شنی شیعه شور و باید در جهت امت اسلامی با یکدیگر توافق کنند.

این مقام مسئول بیان کرد: رهبر انقلاب اسلامی وحدت را رمز پیروزی در برابر استکبار جهانی می‌داند و اندیشه‌های فکری اسلام نباید از اندیشه‌های  ما فراموش شود.

زنگانه ابراز داشت: ملت ایران اسلامی در برابر توطئه‌های دشمن بیدار است و بنا به فرموده رهبر انقلاب امت اسلامی به اتحاد نیاز دارد.

وی یادآور سد: دومین اجلاس منطقه‌ای تقریب مذاهب اسلامی با حضور علمای داخلی و خارجی و ۱۰۰ مقاله علمی ستودنی است.

این مقام مسئول تاکید کرد: اجلاس تقریب مذاهب  نقش تاثیرگذار در امت اسلامی دارد و از دست‌اندرکاران این برنامه تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.