1400-09-26 13:19
762
0
77590
امام جمعه موقت گرگان:

آن عالم اهل سنت بر خلاف نظر بزرگان خود سخن گفته است/ ایجاد شک و شبهه در ذهن مردم راهکار جدید دشمن

امام جمعه موقت گرگان عنوان کرد: یک روز در قالب عالم سنی نفهمی می کند و سخنانی می گوید که دسیسه دشمن است، مشخص است که این انسان گول خورده و بر خلاف نظر بزرگان خود نظر داده است.

به گزارش گلستان ما، حجت الاسلام قربانعلی برقرار ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه گرگان اظهار کرد: فاطمه زهرا(س) راه سعادت و عزت را در زمان بازگو کرد اما متاسفانه گوش شنوایی نبوده است.

امام جمعه موقت گرگان با بیان اینکه قرآن بارها بر علم و تفکر تاکید داشته خاطرنشان کرد: جای تعجب دارد جامعه اسلامی بخواهد خود را نیازمند جوامع غیر اسلامی ببیند.

وی افزود : شهید مطهری در یکی از توصیه های خود جامعه اسلامی را به مراقبت از درون خود می کند و عنوان می دارد راه تسلط دشمن از درون مسلمین است و طبق سخنان معمار کبیر انقلاب نیز رمز بقای انقلاب اسلامی وحدت است.

حجت اسلام برقرار با اشاره به اینکه دشمن نیز به این نتیجه رسیده که باید از درون به کشور ما نفوذ کند، افزود: یکی از علت هایی که این همه رسانه فارسی زبان بر ضد ما تبلیغ می کنند این است که فهمیده اند نمی شود با مردم ایران نبرد کرد و ما از گزینه نظامی و داعش نمی ترسیم.

امام جمعه موقت گرگان عنوان کرد: یک روز در قالب عالم سنی نفهمی می کند و سخنانی می گوید که دسیسه دشمن است، مشخص است که این انسان گول خورده و بر خلاف نظر بزرگان خود نظر داده است.

وی افزود: سخنان اینگونه دسیسه آمریکاست، دشمنان ما نیز تلاش می کنند تا از این طریق به میان ما نفوذ کنند و در این راه نیز شیعه و سنی ندارد چرا که چندی پیش عالم شیعه ای چند نفر را دور خود جمع کرده که لباس خود را در آورد غافل از اینکه رفتارهای اینگونه دسیسه دشمن است.

حجت الاسلام برقرار با بیان اینکه دشمن و رسانه های آن کوچک ترین حادثه را بزرگ می کنند، یادآور شد: دشمن سعی می کند با ایجاد شک و تردید مغز مردم را متلاشی کنند.

امام جمعه موقت گرگان گفت: دشمن سعی داشت با اعمال تحریم کشور را دچار قحطی کنند اما این نابسامانی ها بر اثر سو مدیریت است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.