1394-01-06 13:17
2896
0
12453
با احتیاط برانید ؛

واژگونی مینی بوس با 18 مسافر در محور گنبد به آزادشهر / 28 زخمی طی تصادفات 24 ساعت گذشته

بر اثر واژگونی یک دستگاه مینی بوس مسافری 18 در محور گنبد ازادشهر 18 نفر از سرنشینان آن مصدوم شدند.

به گزارش گلستان ما به نقل از باشگاه خبری کاسب امین، ؛آخرین حوادث روی داده نوروزی در استان گلستان از ظهر روز گذشته 5 فروردین الی عصر روز پنج شنبه 6 فروردین 1394 در استان گلستان بر اساس ذیل می باشد.

نخستین حادثه روی داده در استان گلستان در ظهر دیروز چهارشنبه 5 فروردین 1394 در ساعت 17:20 در محور گنبد به آزادشهر ( مابین روستای پلنگی و خرطوم ) روی داده است که در پی این حادثه یک دستگاه مینی بوس با 18 سرنشین واژگون شد که وسیله نقلیه ذکر شده جزوء ناوگان حمل و نقل عمومی بوده است.

دومین حادثه در ساعت 19:10 در شهرستان علی آباد ( خیابان آیت ) روی داده است که در پی این حادثه، یک دستگاه خودروی سواری سمند با یک دستگاه خودروی سواری پراید برخورد کرده، که این حادثه 2 زخمی برجای گذاشت.

سومین حادثه روی داده در روز پنج شنبه در ساعت 30 دقیقه بامداد صبح امروز در محور گرگان به کردکوی ( ابتدای روستای یساقی )، یک دستگاه خودروی سواری پراید با یک دستگاه موتور سیکلت برخورد کرده است که در پی این حادثه 3 تن از سرنشینان این دو دستگاه زخمی شدند.

چهارمین حادثه در ساعت 09:10 دقیقه در محور مینودشت به تنگراه ( روستای دارآباد )، روی داده است که دراین حادثه  2 دستگاه خودروی سواری پیکان با یکدیگر برخورد کرده اند که 4 نفر از سرنشینان این دو خودرو زخمی گردیدند.

پنجمین حادثه در ساعت 13:15 دقیقه روز پنج شنبه 6 فروردین 1394 در شهرستان کردکوی ( جنگل امام رضا ) روی داده است که در پی این حادثه یک دستگاه خودروی سواری پیکان وانت از مسیرخود منحرف و به درون دره سقوط کرد که این حادثه یک زخمی بر جای گذاشت.

لازم به ذکر است رانندگان و مسافران عزیز نوروزی در استان گلستان، به نکات راهنمایی و رانندگی توجه لازم را داشته باشند و حادثه ای برای خود و دیگران به وجود نیاورند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.