1403-07-14 12:01
26
0
91638
فرمانده انتظامی کلاله خبر داد:

دستگیری ۲ سارق کابل برق در کلاله

فرمانده انتظامی شهرستان کلاله از کشف ۳۱ فقره سرقت سیم و کابل برق و دستگيری دو نفر سارق حرفه‌ای در کلاله خبر داد.

سید خلیل هاشمی، در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، از دستگیری باند سارقان سیم و کابل برق در این شهرستان خبر داد. 
وی با اشاره به چندین فقره سرقت سیم و کابل برق در مناطق روستایی کلاله گفت: به دنبال گزارش‌های مکرر مردمی و افزایش سرقت‌ها، بررسی این موضوع به‌سرعت در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

هاشمی ادامه داد: مأموران پلیس با بررسی دقیق صحنه‌های سرقت و انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی گسترده، موفق به شناسایی باندی متشکل از ۲ نفر شدند که پس از دستگیری این افراد، آن‌ها به ۳۱ فقره سرقت سیم و کابل برق در حوزه روستایی اعتراف کردند. 
وی افزود: این باند با روش‌های پیچیده‌ای اقدام به سرقت کرده بود، اما با تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس و همکاری اطلاعاتی بین دستگاه‌های امنیتی، سرانجام به دام افتادند.

فرمانده انتظامی کلاله با تأکید بر لزوم برخورد قاطع با مجرمان و سارقان، گفت: یکی از اولویت‌های اصلی پلیس، مقابله با سارقان اموال عمومی و زیرساخت‌های حیاتی است و در این راستا، پلیس با تشدید اقدامات پیشگیرانه و تقویت نظارت بر مناطق حساس، تلاش می‌کند تا محیطی ناامن برای مجرمان ایجاد کند. 
وی از مردم خواست تا همچنان با گزارش سریع موارد مشکوک به پلیس، به ارتقاء امنیت عمومی کمک کنند.

هاشمی در پایان ضمن تقدیر از تلاش‌های مأموران پلیس آگاهی و همکاری مردم، بر ادامه این نوع برخوردهای قاطعانه تأکید کرد و اظهار داشت: همه مجرمان پس از دستگیری به مراجع قضایی معرفی خواهند شد و با آن‌ها برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.