1393-10-08 06:58
2341
0
7935
مدیرکل بازرسی گلستان:

۹۰درصد تخلفات اداری استان ناشی از عدم آگاهی مدیران و کارمندان از قوانین است

مدیرکل بازرسی گلستان گفت: همه ما تکلیف داریم در حوضه اختیاری که بعهده ما گذاشته شده است عدالت اجتماعی و عدالت اسلامی را اجرا نماییم و وظایف خود را درست انجام دهیم که در کنار آن توسعه کشور و رضایت مندی و کارآمدی نظام را داشته باشیم.

به گزارش گلستان ما به نقل لز قابوس نامه، حجت السلام موسی فتوحی افزود: همه ما و شما مدیران نظام و کارگزادن نظام در شهرستان، استان و کشور هستیم و هدفی را تعقیب می کنیم که طبیعتا رسالت بزرگی را امروز بردوش داریم رسالت عظیمی که اجرای آن کارآوری نظام و رضایت مندی مردم و معرف دین خواهد بود.

وی سه اثرمهم اجرای عدالت را، ۱- سروپا بودن مردان در جامعه و عدم خمیدگی آنان در برابر مشکلات ۲- پاکی جامعه از بدی و زشتی و معرف دین و اسلام بودن برشمرد و افزود: با این تعریف همه ی آمار جامعه مکلف به انجام عدالت اجتماعی هستند.

مدیر کل بازرسی استاناذعان کرد علی رغم تحریم ها و محدود بودن منابع اقتصادی اتفاقات خوبی در جامعه اسلامی ما در حال وقوع است و کارگزارن نظام با تمام وجود در تلاش هستند.

وی اختصاص 582 میلیارد تومان به استان گلستان در سفر ریاست جمهوری را یکی از این اتفاقات خوب خواند و افزود: در نظام ولایی کار از منظر تقدس و مقدس دیده می شود و یک تکلیف است اگر امروز به کسی مدیریت پیشنهاد می شود در صورت داشتن توانایی باید انجام آن را به عهده گیرد.

فتوحی عدم اگاهی را منشاء بسیاری از تخلفات خواند و اضافه کرد: تکلیف به کار، نیاز به مطالعه، دقت، صلاحت و ممارست دارد.

مدیر کل بازرسی گلستان یاداور شد: امروز کشورهای توسعه یافته محور توسعه را نظارت قرار داده اند و ابزار توسعه را منابع مالی و انسانی می دانند در هر نظامی که از این دو منبع عظیم بدرستی استفاده شود از هرگونه انحراف جلوگیری می کند.

حجت الاسلام فتوحی داشتن مدیریت مالی و انسانی و نگاه دلسوزانه به منابع مالی دلسوزانه را عامل موثر در تحقق توسعه دانست.

وی با اشاره به اینکه دردو ماه گذشته قریب به به 90درصد از پرونده های تخلفاتی مورد بررسی شده بدلیل عدم آگاهی مدیران وکارمندان دستگاه ها از قوانین و مقررات بوده است، افزود: پاکدامنی و سلامت مدیران از اصول مهم است که خوشبختانه وجود دارد ولی متاسفانه دقت لازم در انجام کار و آگاهی از قوانین کار نیست.

مدیرکل بازرسی استان در پایان با اشاره به دو تکلیف مهم سازمان بازرسی که نظارت بر حسن جریان امور و اجرای صحیح قوانین و مقررات است،این سازمان را به عنوان یک فراناظر معرفی کرد و ابراز امیدواری کردبا کمک مدیران و با یک نظارت درونی با سلامت و دقت و انصاف در جهت اهداف عالیه که خروجی آن رضایتمندی مردم باشد حرکت کنیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.