1403-05-28 04:47
240
0
91089
با سنگ‌اندازی شورائیان برای اجرای پروژه؛

۲۰۰ میلیارد تجهیزات سورتمه در گرگان خاک می‌خورد

۲۰۰ میلیارد تجهیزات سورتمه در گرگان پنج سال است خاک می‌خورد ولی با این وجود شورائیان برای مناقصه اجرای این پروژه رای منفی می‌دهند.

به‌ گزارش سرویس اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»؛ نزدیک به ۲۰۰ میلیارد تومان تجهیزات سورتمه در گرگان به دلیل کوتاهی شورای اسلامی شهر گرگان در حال خاک خوردن و مستهلک شدن است و شورائیان در اقدام عجیب به عدم اجرای این مناقصه رای دادند و سوال شهروندان این است چرا دستگاه قضایی به این مسئله ورود پیدا نمی‌کند.

روز گذشته شورای شهر به اجرای مناقصه سورتمه گرگان رای منفی داد؛ شرکت که در مناقصه برنده نصب تجهیزات سورتمه شده بود ۵۷ میلیارد تومان برای اجرای آن قیمت داده بود و در حالی که برخی از اعضای شورای شهر مانند حجت مقسم، علی‌اکبر بصیرنیا، صفر پایین‌محلی و موسوی به دنبال تخفیف از شرکت چینی بودند اما این مناقصه با رای منفی شورای شهر به بن‌بست کشیده شد.

مهران کاظم‌نژاد، محمدرضا عجم،حمیدرضا آقاملایی، ابوالفضل تجری به این پروژه رای ندادند تا این پروژه بلاتکلیف بماند، این اقدام شورایان در حالی است که در ماه‌های گذشته شورای شهر شهرداری را به عدم اجرای پروژه‌های مهم و نیمه‌تمام ماننند چنین پروژه و شهربازی متهم به کم‌کاری کرده بودند.

رای منفی این اعضا در حالی است که سورتمه گرگان حدود ۵ سال پیش و با دلار ۲۷ هزار تومانی به قیمت ۱.۵ میلیارد دلار خریداری شده بود و در حال حاضر نزدیک به ۲۰۰ میلیارد تومان تجهیزات خریداری شده ارزش دارد.

اما عدم رای به اجرای مناقصه توسط شورائیان در حالی که پیش‌بینی چنین هزینه‌ای می‌شد باعث می‌شود که در گذر زمان این تجهیزات مستهلک شود و باید مسئولان دستگاه قضایی به این مسئله ورود جدی کنند تا مانع از حیف میل شدن بیت‌المال در گرگان شوند.

اگر شورای اسلامی شهر انگیزه‌ای برخلاف گفته‌ها و وعده‌های خود برای اجرای این پروژه ندارد باید از مردم گرگان برای قول‌هایی که دادند عذرخواهی کنند.

انتظار است با توجه به سنگ‌اندازی‌های برخی از اعضای شورای شهر و در صورت عدم مناقصه ضمن پذیرش تقصیر از سوی این اعضا برای جلوگیری از حیف شدن بیت‌المال تجهیزات خریداری شده به فروش برسد.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.