1401-10-23 20:52
815
0
82921
با توصیه استاندار گلستان برای مدیریت مصرف گاز؛

پویش صرفه‌جویی در مصرف گاز در گلستان راه‌اندازی شد

به منظور عدم قطع گاز مشترکان خانگی استاندار گلستان به راه‌اندازی پویش صرفه‌جویی و مدیریت مصرف گاز در منازل تاکید کرد.

به گزارش گلستان ما؛  علی‌محمد زنگانه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: به دلیل برودت هوا و همانطور که پیش‌بینی می‌شد دمای هوای استان کاهش یافته و در بسیاری از نقاط دمای کمینه به منفی صفر رسیده است و در برخی استان‌ها این دما به منفی ۲۰ درجه سانتیگراد رسیده شده است.

استاندار گلستان ادامه داد: به دلیل کاهش دما میزان مصرف گاز افزایش یافته و تلاش ما این است که با مدیریت مصرف گاز  مصارف خانگی قطع نشود.

زنگانه بیان کرد: این خطر  وجود دارد که با همه مدیریت‌هایی که انجام می‌شود به دلیل افزایش مصرف گاز مجبور به قطع گاز مشارکت خانگی شویم.

وی افزود: برای اینکه این اتفاق نیفتد از ساعت هشت امشب تا ساعت ۸ روز یکشنبه ۲۵ دی در کنار هم باشیم و پویشی را برای صرفه‌جویی مصرف گاز راه‌اندازی کنیم و با عهد ببندیم که نسبت به کاهش مصرف گاز اقدام کنیم.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: میزان مصرف گاز در روز اخیر به بیش از ۱۶ میلیون متر مکعب رسیده و با همکاری هم می‌توانیم مصرف گاز را کاهش دهیم.

زنگانه تاکید کرد: توصیه ما این است در این ایام که روز میلاد حضرت زهرا(س) و روز مادر است به منظور مدیریت مصرف گاز متمرکز در منزل والدین باشیم.

وی افزود: می‌توانیم یک اتاق را در واحد مسکونی گرم نگهداریم و در سایر قسمت‌های خانه لباس گرم بپوشیم و یا به سنت گذشته برگردیم و کرسی در منزل استفاده کنیم و یاد خاطرات گذشته و شب یلدا را داشته باشیم.
مدارس ما غیرحضوری است و معلمان نسبت به آموزش در شبکه یاد اقدام کنند و امر تعلیم و تربیت نباید تعطیل شود و تنها امتحانات نهایی پایه نهم و دوازدهم به صورت حضوری برگزار می‌شود.

کلیه دانشگاه  نیز به صورت غیر حضوری خواهد بود و تمام دستگاه اجرایی  نیز در ایم دو روز دورکاری خواهند کرد و به جز  شعب منتخب بانک ها و  دستگاه‌های خدمات رسان که باید مستمر همکار کنند.

از همراهی مردم و دستگاه خدمات رسان  تشکر می کنم و امیدوارم کار با گونه باشد قطعی خانگی نداشته باشیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.