1403-04-03 08:32
257
0
90448
خدمت ماندگار دولت شهید رئیسی «۶»؛

میراث پربار شهید رئیسی ایران را به پله دوم اقتصادی دنیا رساند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: بر اساس گزارش صندوق بین‌المللی پول در سال ۲۰۲۳ میلادی، ایران دومین رتبه رشد اقتصادی را در بین کشورهای جهان داشته است و این نشان می‌دهد دولت شهید رئیسی با مقاومت هوشمندانه توانسته اقتصاد کشور را جهانی کند.

حجت‌الاسلام عباس گرزین در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» گفت: شهید رئیسی باروحیه مجاهدت در طی سه سال گذشته توانست در بخش‌های مختلف به‌ویژه در حوزه عمرانی رکوردهایی چشمگیری از خود به‌جای بگذارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان ادامه داد: ما در دولت شهید رئیسی شاهد آن بودیم که در مدت سه سال رکوردهایی ویژه‌ای زده شد که این رکوردها یک پیام به دنیا مخابره کرد که بافرهنگ مقاومت و ایستادگی می‌توان به شکوفایی رسید و مشکلات کشور با اتکا به جوانان و نخبگان جامعه قابل‌حل است.

گرزین بیان کرد: در دولت شهید رئیسی ما شاهد آن بودیم که در کوتاه‌ترین زمان نیروگاه برق کشور در مدت هفت ماه بعد از گذشته ۴۵ سال تأسیس می‌شود و یا رکورد انتقال آب از دریایی عمان و خلیج‌فارس به مناطق مرکزی آن هم در مدت یک سال اجرایی شده است.

وی افزود: همچنین دولت شهید رئیسی رکورددار بالاترین حجم ترانزیت کالا در مدت کمتر از سه سال است و این دولت توانسته در بین دولت‌ها کمترین نرخ بیکاری کشور را ثبت کند و همه اینها نشان می‌دهد تفکر ما «می‌توانیم» و فرهنگ مقاومت پاسخگویی نیازهای کشور و حل بحران‌ها است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان خاطرنشان کرد: شهید رئیسی در دوران ریاست‌جمهوری مجاهدت کرد نه به دنبال دعوا و نه به دنبال حاشیه‌سازی بود و هیچگاه آرمان‌های کشور و انقلاب اسلامی را تحقیر نکرد و حتی درصدد حفظ آرمان‌های کشور و زنده نگه‌داشتن گفتمان انقلاب بود و لذا در داخل و خارج از کشور جمهوری اسلامی ایران عزت پیدا کرد.

گرزین بیان کرد: شهید رئیسی هیچگاه تسلیم حواشی سیاسی نشد و انرژی خود را صرف مباحث پوچ سیاسی نکرد و به دنبال مباحث اصلی و راهبردی کشور بود و در این راه مقاومت و ایستادگی کرد و این مسائل باعث شد که جمهوری اسلامی ایران بر اساس گزارش صندوق بین‌المللی پول در سال ۲۰۲۳ میلادی دومین رتبه رشد اقتصادی را در بین کشورهای جهان به دست بیاورد.

وی افزود: شهید رئیسی اقتصاد و اشتغال کشور را به تحریم‌ها گره نزد و کشور را معطل بازی‌های سیاسی میز مذاکره نکرد و با بهره‌گیری از ظرفیت نخبگان و جوانان کارسپاری کرد و این مسئله باعث شد که نه‌تنها ایران معطل دنیا نشود؛ بلکه دنیا به سمت ایران حرکت کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان متذکر شد: مردم ایران در خاطر دارند که وقتی شهید رئیسی دولت را تحویل گرفت اپیدمی کرونا در کشور حاکم بود و دولت گذشته واردات واکسن را به موضوعاتی مثل حل FATF گره‌زده بود و به جایی خرید؛ ولی دولت شهید رئیسی برای ساخت واکسن به نخبگان ایرانی اعتماد کرد و شاهد آن بودیم که با تولید واکسن داخلی غرب هم تسلیم خواسته ایران شد و ما هم در ایران واکسن ساختیم و هم توانستیم دوز موردنیاز کشور را از خارج وارد کنیم.

گرزین یادآور شد: قلب دولت شهید رئیسی با باور و تفکر مقاومت می‌تپید و دیدیم این تفکر دنبال حاشیه‌سازی و جنگ‌افروزی نیست و در عرصه مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و امنیتی پیشرفت و آبادانی برای کشور به همراه داشت و به نظر من این مهم‌ترین دستاورد دولت شهید رئیسی بود.

وی افزود: شهید رئیسی بعد از سال‌ها تفکر راهبردی انقلاب اسلامی یعنی مقاومت را احیاء کرد و نشان داد این تفکر باعث پیشرفت کشور می‌شود و ادامه این مسیر روحانی باید موردتوجه رئیس‌جمهور آینده باشد و مردم به دنبال مثل شهید رئیسی هستند که با مقاومت هوشمندانه اقتصاد کشور را جهانی کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان بیان کرد: در اواخر سال گذشته شرکت زیمنس آلمان موتورهای صنعتی را برای روسیه تحریم کرد و روسیه در دنیا دید که تنها در ایران می‌تواند موتورهای صنعتی را مشابه این شرکت خریداری کند.

گرزین یادآور شد: در دولت شهید رئیسی رشد صادرات غیرنفتی افزایش یافت و قدرت صنعتی، اقتصادی و امنیتی کشور رو به گسترش است و عقلانیت حکم می‌کند که در هشت تیر مردم یکی مثل شهید رئیسی را که بر این باور و اعتقاد است راهی پاستور کنند.
انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.