1400-12-17 20:14
473
0
79026
دبیر قرارگاه ربیع الاول سپاه نینوا:

قرارگاه ربیع سپاه در 3 حوزه فعالیت می کند

دبیر قرارگاه ربیع الاول سپاه نینوا گلستان گفت: قرارگاه ربیع سپاه در سه حوزه مانع زدایی تولید؛ نظارت بر بازار و تنظیم بازار ورود کرده و فعالیت می کند.

به گزارش گلستان ما؛ ابراهیم مهقانی ، در گفتگو با خبرنگار ما گفت: قرارگاه ربیع الاول سپاه نینوا در سه عرصه بازار، اصناف و اقتصاد استان ورود کرده و در حال نقش آفرینی است.

وی افزود: مهمترین بخشی که این قرارگاه بصورت جد در حال اقدام و پیگیری است؛ مانع زدایی در حوزه تولیداتی است که نقش مهمی در سفره مردم دارد.

دبیر قرارگاه ربیع الاول سپاه نینوا ادامه داد: دومین رویکرد قرارگاه ربیع الاول سپاه نینوا همکاری و تعامل با جهاد کشاورزی و سازمان صمت است که در این راستا در حوزه نظارت بر بازارهای استان، 132 نفر شناسایی و اموزش داده شدند و با دریافت کارت کمیسون صنعت و معدن، این افراد در راستای وظایف محوله بر بازار گلستان نظارت می کنند.

وی گفت: سومین حوزه ای که این قرارگاه نقش آفرینی می کند؛ کمک به دولت در حوزه تنظیم بازار است که در این راستا نیز 200 تامین کننده، تولید کننده و کاسب امین شناسایی شد که این افراد حداقل 50 درصد کالاهای مورد نیاز را تامین و توزیع می کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.