1399-10-01 14:58
745
0
72190
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گلستان خبر داد؛

عدم عمل به تعهدات، فرد متخلف را روانه زندان کرد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گلستان گفت: با دستور اجرای احکام و با شکایت شاکیان خصوصی، شخصی که به تعهدات خود عمل نکرد ه بود به زندان فرستاده شد.

به گزارش گلستان ما، حسین نجف زاده در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به شکایت شاکیان خصوصی ازشخصی که فروشنده واجرا کننده ونصاب آسانسور بوده است 7پرونده تشکیل ودر شعب تعزیرات حکومتی مورد رسیدگی قرار گرفته است.

وی در ادامه گفت: شخص نصاب آسانسور در مجموع در7پرونده خود درخصوص اجرا و نصب به تعهدات خود عمل نکرده وبه کم فروشی متهم شده که در مجموع بیش ازیک میلیارد و هفتصد وبیست وسه میلیون ریال جزای نقدی در حق شاکیان خصوصی وبیش از چهار میلیارد و نهصد و شصت و هفت میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت از سوی شعب تعزیرات حکومتی محکوم شده است.

عضو شورای قضائی استان افزود: محکوم علیه با توجه به استنکاف از اجرای احکام صادره وعدم رضایت شاکیان خصوصی در پرونده های متشکله جهت ادامه محکومیت به اداره زندانها واقدامات تامینی وتربیتی گرگان معرفی شده است.

وی از همه شهروندان استان درخواست کرد تا درصورت مشاهده هرگونه گرانفروشی یا سایر تخلفات اقتصادی، بهداشتی وصنفی، قاچاق کالا و ارز و غیره موضوع را به صورت حضوری، یا با تلفن 135 یا سامانه اینترنتی135به تعزیرات حکومتی یا با تلفن124به سازمان صنعت، معدن و تجارت و یا با تلفن 190به دانشگاه علوم پزشکی گزارش کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.