1403-06-21 01:45
113
0
91357
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان خبر داد:

صادرات ۲۵ میلیون دلاری تعاونی‌های گلستان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: از نظر میزان صادرات جزو پنج استان کشور در حوزه تعاونی‌های صادرات‌محور هستیم و در طول یک سال ۲۵ میلیون دلار به خارج از کشور صادرات از طریق تعاونی داشتیم.

 به گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»؛ حسین خواجه مظفری عصر امروز در آیین تجلیل از تعاونی‌های برتر استان گلستان اظهار کرد: امروز تعاون‌گران ما در کشور روسیه نمایندگی دارد و در کازان روسیه ما تعاونی داریم و نماینده دیگر تعاونی‌ها و فعالان اقتصادی در کشور روسیه هستیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان ادامه داد: تنها پژوهشکده تعاونی در سطح کشور در گلستان وجود دارد و از مجموعه ۱۴۰ تعاونی دانش‌بنیان در سطح کشور ۱۱ تعاونی در سطح استان گلستان فعالیت دارد.

خواجه مظفری بیان کرد: امروز تعاونی‌های ما دستگاه فنس‌بافی و تجهیزات پزشکی به خارج از کشور صادر می‌کنند و به چندین کشور اروپایی و آسیایی تعاونی‌های ما صادرکننده هستند و توانستیم در طی مدت سه سال ۶۳ میلیون دلار از طریق تعاونی‌ها صادرات داشته باشیم.

وی افزود: از نظر میزان صادرات جزو پنج استان کشور در حوزه تعاونی‌های صادرات محور هستیم و در طول یک سال ۲۵ میلیون دلار به خارج از کشور صادرات از طریق تعاونی داشتیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان ابراز داشت: معافیت بیمه و مالیاتی و سیاست‌های دولت‌ها در حوزه تعاونی‌ها بسیار متفاوت بوده و در سال‌های گذشته سه وزارت‌خانه به یک وزارت‌خانه تبدیل شده و شاید یک سری مشکلات در این راستا شکل بگیرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان ابراز داشت: سهام عدالت و مرزنشینان بیشترین جمعیت را در تعاونی‌های استان دارند، در گذشته حرف زیادی برای گفتن داشتند و امروز نتوانستیم به آنها جایگاه خود برگردند.
 انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.