1402-01-04 10:19
405
0
84190
تحلیلگر مسائل سیاسی و استاد دانشگاه:

«مهار تورم و رشد تولید» کلید عبور از مشکلات اقتصادی

تحلیلگر مسائل سیاسی و استاد دانشگاه مهمترین راهبرد عبور از مشکلات اقتصادی کشور را مهار تورم و رشد تولید برشمرد.

گلستان ما-داود خاندوزی، حسین کریمی‌اول گفت: انقلاب اسلامی در طول عمر پر برکت 44 ساله خود بر فراز و نشیب‌ها، فرصت‌ها و تهدیدات تلخ و شیرین بسیاری قرار داشته است که با هدایت‌های امامین انقلاب اسلامی، صبر و استقامت و از خودگذشتگی مردم شهید پرور ایران از این مراحل عبور کرده است.

این تحلیلگر مسائل سیاسی ادامه داد: همواره دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی از همه توطئه‌ها و ترفندهای موجود استفاده کرده تا شاید به اهداف شوم خود برسد اما دشمنان انقلاب با هوشیاری ملت در رسیدن به اهدافشان ناکام ماندند.

کریمی اول یادآور شد: در سال های اخیر دشمن با محوریت آمریکا راهبرد جنگ ترکیبی را در دستور کار خود قرار داده که شامل فتنه های داخلی، شورش‌های اجتماعی بحران‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی است، اما مهمترین جنگی که دشمنان در راهبرد سالهای اخیر بر آن متمرکز شدند جنگ اقتصادی با ابزار تحریم، گرانی، تورم و غیره برای فشار بر مردم ایران و مقابله با انقلاب اسلامی بوده است.

وی افزود: لذا در همین راستا مقام معظم رهبری به عنوان رهبر حکیم و بصیر که سکان انقلاب اسلامی را در دست دارد راهبردهای دشمنان را خوب می‌دانند و راهکارهای مقابله با دسیسه‌های دشمن را به مسئولان و مردم متذکر می‌شوند.

این مقام مسئول یادآور شد: معظم له با توجه به شناخت از تمرکز دشمن بر روی اقتصاد ایران از سال 1387 شعار سال را طی با رویکرد اقتصادی نامگذاری کردند که این نام گذاری‌ها برکات زیادی برای پیشرفت اقتصادی در کشور به همراه داشته است.

کریمی اول بیان کرد: شعار امسال را مقام معظم رهبری «مهار تورم، رشد تولید» نامگذاری کردند که با توجه به مشکلات افزایش قیمت ها و رشد تورم و همچنین موانعی که بر سر راه تولید کشور وجود دارد و دشمنان نیز بر روی آن متمرکز شدند باید مسئولان کشور و فعالان اقتصادی و مردم با تمام توان برای عبور از این مشکلات دست در دست هم دهند و امیدواریم از این مرحله سخت نیز با همت و تلاش و رویکرد جهانی عبور کنیم.

وی ابراز داشت: البته تحقق شعار سال بستگی به برنامه‌ریزی دقیق، اصلاح سیاست‌ها و دستورالعمل ها و قوانین است که خود موجب تورم و مانع رشد تولید شده است، تحقق شعار امسال در صورتی امکان پذیر است که سه بخش مهم دست اندرکاران و مسائل اقتصادی یعنی مسئولان و دولتمردانبا فعالان اقتصادی و مردم هر کدام به وظیفه و نقش خود در  تحقق شعار سال اهتمام بورزند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.