1399-08-28 21:19
720
0
71640
مدیر کل تعزیرات حکومتی استان گلستان خبر داد؛

تشکیل پرونده برای 2 واحد مرغداری گوشتی

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان گلستان گفت: پرونده تخلفاتی 2 واحد مرغداری گوشتی در دستور رسیدگی تعزیرات حکومتی قرار گرفت.

به گزارش گلستان ما، نجف زاده، مدیر کل تعزیرات حکومتی استان گلستان در گفتگو با خبرنگاران، گفت: پرونده تخلفاتی 2 واحد مرغداری گوشتی توسط سازمان صمت تشکیل و به تعزیرات حکومتی علی آبادکتول ارسال گردید.

نجف زاده ادامه داد: در پی گزارشات مردمی مبنی بر سو استفاده در توزیع نهاده های مرغی بعد از بررسی موضوع، پرونده تخلفاتی این 2 واحد مرغداری گوشتی به اتهام عرضه خارج از شبکه مقدار هفتاد تن کنجاله سویا و مقدار یکصد تن ذرت به ارزش تخلفاتی بیش از یانزده میلیارد و سیصد میلیون ریال در شعبه اول این اداره درحال رسیدگی می باشد.

عضو شورای قضائی استان گفت: با توجه به تاکیدات مسئولین  استان جهت جلوگیری از تخلفات نهاده های کشاورزی و اراده مدیران به مجازاتهای قانونی با متخلفین درصورت اثبات تخلف با اشد مجازاتهای قانونی برخورد قضائی انجام می گیرد و پس از صدور رای به اطلاع شهروندان گرامی  از طریق رسانه ها اطلاع رسانی لازم انجام می گردد.

وی از همه شهروندان استان در خواست کرد تا در صورت مشاهده هر گونه تخلفات اقتصادی در خصوص نهاده های کشاورزی و دامی و سایر تخلفات، موضوع را به صورت حضوری، یا با تلفن 135 یا سامانه اینترنتی 135 به تعزیرات حکومتی یا با تلفن 124به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گزارش نمایند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.