1395-04-02 01:59
1144
0
33917
بهرامی :

تاکید بر لزوم اجرایی شدن دستورالعمل حمایت قضایی از سرمایه گذاران /7 هزار قانون مزاحم در حوزه ی کسب و کار وجود دارد

رئیس اتاق بازرگانی گرگان در همایش نقش قوه قضاییه در اقتصاد مقاومتی ضمن گرامیداشت هفته قوه قضاییه بیان کرد: 7 هزار قانون مزاحم در حوزه کسب و کار وجود دارد که با تعامل و همکاری دولت، قوه قضاییه و بخش خصوصی رفع خواهد شد.

به گزارش گلستان ما ؛ رمضان بهرامی رییس اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی گرگان علاوه بر تقدیر از تعامل دستگاه قضا با بخش خصوصی در استان گلستان افزود: طبق مصوبه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی ایجاد شعبه اختصاصی فعالین بخش اقتصادی از نیاز های این بخش بوده که خوشبختانه مورد تایید ریاست کل دادگستری استان نیز واقع شد.

بهرامی با اشاره به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل  تاکید کرد: امروز از هر زمان دیگر اجرایی شدن دستورالعمل حمایت قضایی از سرمایه گذاران احساس نیاز می شود.

وی افزود: کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاران بسیار کاربردی بوده که با امکان حضور بخش خصوصی و ارایه طرح های کارشناسی تقویت خواهد شد همچنین قانون ورشکستگی را باید به یک فرهنگ تبدیل کرد که بیش از این به فضای کسب و کار آسیب نرسد و از جرم های ممکن جلوگیری شود.

رییس اتاق گرگان ضمن اعلام اهمیت ارتباط بخش خصوصی و دستگاه قضایی خاطرنشان کرد: انتظار نشست های فصلی در حوزه اقتصادی با قضات استان را داریم.

بهرامی عدم اعتماد نسبت به ایجاد هولدینگ ها را توسط عموم مردم در استان آسیب دانست و تاکید کرد: متاسفانه در گذشته با عنایت به عدم نظارت به برخی طرح ها و شکست آنها اعتماد عموم افراد از مشارکت در طرح های بزرگ کم شده است.

وی اظهار داشت: اقتصاد سایه ای بخش غیررسمی یك پدیده پیچیده، در حال رشد و جزء لاینفك زندگی اجتماعی، اقتصادی و سیاسی بسیاری از كشورهای در حال توسعه و از جمله ایران است که قانون مالکیت را زیر سوال می برد و در صورت برخورد با آن تکنولوژی توسعه پیدا خواهد کرد.

رییس اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی گرگان گفت: در صورت عدم اصلاح قانون چک و صدور چک های سبز ناگزیریم با حجم پرونده ها در مراکز قضایی روبرو شویم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.