1402-06-26 11:14
350
0
86490
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان گلستان خبر داد:

به‌کارگیری 162 دستگاه اتوبوس برای بازگشت زائران گلستانی از حرم رضوی

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان گلستان از به‌کارگیری 162 ناوگان حمل‌ونقل عمومی برای بازگشت زائران رضوی به گلستان خبر داد.

 به گزارش گلستان ما، عادل مصدقی با اشاره به موج بازگشت زوار هم استانی حرم رضوی از شنبه گذشته گفت: هم اینک قریب به 162 دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس استان در پایانه‌های مشهد برای بازگرداندن زوار گلستانی استقرار دارند.

 مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان گلستان ادامه داد: بیش از 5 هزار زائر از 20 شهریور برای زیارت حرم رضوی از استان به مشهد اعزام شدند که از امشب به استان باز می‌گردند.

 به گفته وی، علاوه براین ناوگان‌ها، جهت بازگشت زوار حرم رضوی، اعزام ناوگان کماکان ادامه خواهد داشت.

 مصدقی تأکید کرد: زائران گلستانی برای تهیه بلیت برگشت فقط از طریق غیرحضوری و اینترنتی از سامانه‌های مرتبط می‌توانند اقدام کنند.

 وی اظهارداشت: جهت راهنمایی و تسهیل در امر جابه‌جایی زائران هم اینک میزخدمت گلستان با حضور مدیرکل، رئیس و کارشناسان اداره مسافر استان در پایانه مسافربری امام رضا (ع) مشهد دایر است.

 مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان گلستان یادآورشد: در صورت بروز هرگونه مشکل، انتقاد و پیشنهاد مراتب را در طول شبانه‌روز جهت بررسی و پیگیری طی تماس با سامانه گویای 141 اطلاع دهند./ حمل و نقل و راهداری

 انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.