1399-05-28 20:07
1234
0
69952
فرماندار علی آباد خبر داد؛

افتتاح و کلنگ زنی ۱۴۶ پروژه در علی آباد کتول

فرماندار علی آباد کتول گفت: افتتاح طرح‌های عمرانی به تعداد ۱۲۳ طرح به ارزش ۴۲ میلیارد تومان اعتبار و کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی ۲۳ پروژه عمرانی به ارزش ۲۱۷ میلیارد تومان اعتبار از جمله پروژه های شهرستان علی آباد کتول در هفته دولت است.

به گزارش گلستان ما، محسن سوخت سرائی در نشست با اصحاب رسانه که صبح امروز انجام شد؛ اظهار داشت: افتتاح طرح‌های عمرانی به تعداد ۱۲۳ طرح به ارزش ۴۲ میلیارد تومان اعتبار که ۱۵۷ نفر اشتغال زایی برای شهرستان در پی دارد.

وی همچنین گفت :« عملیات اجرایی ۲۳ پروژه عمرانی به ارزش ۲۱۷ میلیارد تومان اعتبار در این هفته کلنگ زنی و آغاز خواهد شد . »
 سوخته سرایی مهمترین این پروژه ها را یک کارخانه ریسندگی و بافندگی به ارزش ۲۸۹ میلیارد تومان و اشتغالزایی مستقیم۲۰۷ نفر توسط یکی از خوشنام تریم پیمانکاران بخش خصوصی در محل طرح توسعه شهرک صنعتی علی آباد کتول عنوان نمود .

سرپرست فرمانداری شهرستان علی‌آبادکتول افتتاح و آغاز به کار سایت لرزه نگاری در منطقه گنو و غریب آباد این شهرستان را از دیگر پروژه ها معرفی کرد که در بحث مدیریت بحران می تواند اثربخشی خوبی داشته باشد . 

مهندس سوخته سرایی از پروژه‌های در دست افتتاح هفته دولت ، سازه های کنترل سیلابها در دهنه زرین‌گل این شهرستان معرفی نموده و اظهار کرد :« سازه های کنترل سیلاب در دو دهنه سیل خیز شهرستان یعنی محمد آباد و زرین‌گل کارکردهای مناسبی داشتند و از حجم خسارت ها کاسته اند » 

از دیگر پروژه های معرفی شده بهره برداری از طرحهای بوم‌گردی و گردشگری در دهنه محمد آباد بود که سرپرست فرمانداری شهرستان علی‌آبادکتول قول آغاز بکار ساخت برخی و افتتاح برخی دیگر را در هفته دولت امسال داد 

شایان ذکر است که مراسم آغاز هفته دولت روز چهارشنبه ۲۹ مرداد ماه ۱۳۹۹ با آغاز ساخت پروژه « یادمان شهدای بزرگوار جاویدالاثر شهرستان علی‌آبادکتول » در محل گلزار شهدای امامزاده هارون بن موسی بن جعفر علیه السلام روستای الازمن آغاز و با انجام برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی دیگر ادامه خواهد داشت.

خبرنگار گلستان ما _  محمد دیلم کتولی

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.