1403-06-19 19:25
266
0
91337
به مناسبت هفته دولت انحام شد؛

افتتاح و کلنگ‌زنی 796 پروژه در مراوه‌تپه

آیین افتتاح متمرکز ۵۹۶ طرح عمرانی، تولیدی و اقتصادی در مراوه‌تپه و ۲۰۰ طرح عمرانی و اقتصادی در کلاله با حضور استاندار برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، آیین افتتاح متمرکز ۵۹۶ طرح عمرانی، تولیدی و اقتصادی در مراوه‌تپه و ۲۰۰ طرح عمرانی و اقتصادی در کلاله با حضور استاندار برگزار شد.

برای اجرای طرح‌های مراوه‌تپه بیش از ۵ هزار و ۴۸۱ میلیون ریال هزینه شده است که بلوار و میدان شهید جمهور با ۸۰ میلیارد ریال اعتبار و ساختمان جدید مرکز خدمات جامع سلامت روستایی عرب قاری حاجی، دهستان شلمی، بخش گلیداغ شهرستان مراوه‌تپه از جمله آنها بود.

فرماندار کلاله هم اعتبار طرح‌های این شهرستان را ۲ هزار و ۸۳۱ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: با افتتاح پروژه‌های این شهرستان برای ۲۵ نفر فرصت شغلی ایجاد شد.

فرهاد شیبک افزود: امروز همچنین عملیات اجرای ۱۴ پروژه عمرانی دیگر با اعتبار پیش‌بینی شده هزار و ۴۵۹ میلیارد ریال آغاز شد.

وی افتتاح ۱۹۰ واحد مسکونی و مدرسه ۹ کلاسه، زیرسازی و آسفالت معابر روستایی و شهری و نیز واحد فراوری تخم آفتاب‌گردان را از مهم‌ترین پروژه‌های قابل‌بهره‌برداری کلاله برشمرد.

علی‌محمد زنگانه استاندار در مراسم افتتاح این طرح‌ها در مراوه‌تپه گفت: نباید هیچ خللی در کار ایجاد شود و باید ثانیه به ثانیه را برای خدمت به مردم بپردازیم و پیگیر اجرای مصوبات باشیم.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.