1401-11-22 09:12
429
0
83520
استکبار جهانی دوباره حقیر شد؛

22 بهمن تماشایی در خیابان‌های گلستان/ «پایتخت اقوام» پای کار انقلاب اسلامی

همه چیز مهیای 22 بهمن تماشایی در خیابان‌های استان گلستان شده است، این تفاوت را می‌توان در حضور بابصیرت مردم قبل از شروع جشن 44 سالگی انقلاب اسلامی به نظاره نشست.

به گزارش گلستان ما، نوجوانان دهه هشتادی و نودی‌های گلستان همراه و همگام با خانواده‌های خود به خیابان‌ها آمدند تا بار دیگر استکبار جهانی را در میدان عمل حقیر کنند، مردم گالستان در پایتخت اقوام نشان دادند که همیشه پای کار انقلاب اسلامی هستند.

بهمن برای مردم بصیر، ولایتمدار، شهیدپرور و همیشه در صحنه، میعادگاهی قطعی، استوار و خلل ناپذیر است. مردم خوب گلستان همپای ملت ایران در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی هر سال همچون بهمنی بر سر بدخواهانش فرود می‌آیند. 

همه چیز مهیای 22 بهمن تماشایی در خیابان‌های استان گلستان شده است، این تفاوت را می‌توان در حضور بابصیرت مردم قبل از شروع جشن 44 سالگی انقلاب اسلامی به نظاره نشست.

بانویی که در کنار خیابان ایستاده و هوای سرد زمستانی مانع حضورش از شرکت در راهپیمایی 22 بهمن نشده است در گفتگو با خبرنگار گلستان ما می‌گوید: ما انقلاب اسلامی را دوست داریم و 44 سال است که پای آن محکم ایستادیم، هیچ چیزی نمی‌تواند عشق به امام و انقلاب را از ما بگیرد.

این بانوی گلستانی می‌افزاید: دشمن فکر می‌کند با تحریم و تهدید می‌تواند مردم ایران را از انقلاب اسلامی ناامید کند اما کور خوانده، ما امروز هم دست رد به سینه آنها می‌زنیم و دوباره ناامیدشان می‌کنیم و با صدای بلندتر فریاد برمی‌آوریم «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر ضد ولایت‌فقیه»، و به دشمنان می‌گوئیم از دست ملت ایران عصبانی باشید و از عصبانیت بمیرید.

دختران دهه هشتادی هم به میدان‌های اصلی شهر آمدند و چه زیبا عشق خودشان را به انقلاب اسلامی بیان می‌کنند؛ امروز همراه با دوستانم آمدم تا بگویم ما دهه هشتادی‌ها انقلاب را به اوج خودش می‌رسانیم.

این دختر  ساله گرگانی می‌گوید: حضورمان در جشن انقلاب حرف‌های زیادی دارد، این حضور برای این است که نشان دهیم آمریکا آنقدر در برابرمان حقیر شده که حالا از استقلال کشورمان می‌ترسد، از ما دهه هشتادی‌ها واهمه دارد، دشمن باید از این حضور کور شود.
این دختر گرگانی توضیح می‌دهد: عشق مردم ایران به ویژه نسل جوان به انقلاب اسلامی ساده و سطحی نیست، فراخوان‌ مردمی در جشن این انقلاب با سرد شدن هوا کنسل‌ نمیشه؛ چون عشق به ارزش‌های دینی و اسلامی در رگ و خون و ما جاری است.

این دهه هشتادی می‌گوید: آمدیم تا نشان دهیم که مشکلات این مرز و بوم در هیچ نقطه از تاریخ با دست بیگانگان حل نشده و نخواهد شد، ما آمده‌ایم تا نشان دهیم که با وجود تمامی مشکلاتمان پشتیبان انقلاب‌مان و رهبر همیشه استوارمان هستیم و ثابت کنیم که امنیت ما در حلقه ناامنی کشورهای همسایه مثال زدنی است.

پرچم‌های ایران در دستان مردم گلستان چنان در اهتزاز است که حرفی برای گفتن این عشق و ارادت نیست، عکس‌های شهدا در دستان این مردم شهیدپرور خودش گویای علت حضور آنها در جشن انقلاب اسلامی است، این قاب‌های ماندگار ایستادگی و پایداری ملت ایران است.

بانوی مسن گرگانی هم خودش را به صف مردم در جشن 44 سالگی انقلاب اسلامی رسانده است و در گفتگو با خبرنگار گلستان ما می‌گوید: اصلا دلم نمی‌آمد که در راهپیمایی شرکت نکنم، من عاشق رهبرم، انقلابم و کشورم هستم، سختی و مشکلات نمی‌تواند بهانه‌ای برای شرکت نکردن در راهپیمایی 22 بهمن باشد.

این بانوی گرگانی ادامه می‌دهد: تا پای جان و تا آخرین قطره خونم در رکاب انقلاب اسلامی می‌مانم و از این آرمان بزرگ به هیچ قیمتی دست برنمی‌دارم.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.