1401-05-31 11:46
763
1
81295
محکومیت میلیاردی در حق دولت و شاکی خصوصی؛

یک هتل در گلستان دو پرس جریمه شد

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان گلستان از محکومیت میلیاردی یکی از هتل‌های استان در حق دولت و شاکی خصوصی خبر داد.

تقی حسام امروز در گفتگو با خبرنگار گلستان ما اظهار کرد: با شکایت شاکی خصوصی و گزارش گشت مشترک علیه یک هتل مبنی بر اینکه از شاکی خصوصی مبلغی بالاتر از تعرفه دریافت و مرتکب تخلف گران فروشی شده شکایت شده است.

وی با اشاره به رسیدگی پرونده در شعبه چهارم بدوی تعزیرات حکومتی گرگان تصریح کرد: شعبه مذکور، پس از احضار متهم و بررسی تمامی اوراق و براساس شواهد و قرائن و اخذ استعلامات لازم از دستگاه‌های ذیربط، تخلف هتل را محرز ندانسته و قرار منع تعقیب صادر کرد.

عضو شورای قضائی استان گفت: با تجدی نظر خواهی سازمان صمت استان گلستان، شعبه دوم تجدید نظر اداره کل تعزیرات حکومتی مجدد پرونده مذکور را مورد بررسی قرار داده و با استناد به بند د ماده 2 قانون تعزیرات حکومتی هتل مذکور را به پرداخت جزای نقدی به مبلغ یک میلیارد ریال در حق دولت و ممهور نمودن پروانه واحد به مهر تخلف اول و پرداخت مبلغ 15 میلیون ریال در حق شاکی خصوصی محکوم کرد.

وی در خاتمه از شهروندان استان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلفات اقتصادی، بهداشتی داروی ودرمانی، صنفی و...موضوع را ازطریق تلفن 135 و یا سامانه اینترنتی 135به سازمان تعزیرات حکومتی ویا از طریق تلفن 124 به سازمان صمت و جهادکشاورزی استان گزارش کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.