1401-10-06 09:04
389
0
82725
همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س)؛

گلستان به عطر شهدای فاطمی معطر شد/ تشییع «قهرمانان وطن» در «پایتخت اقوام» 

همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) پیکر دو تن از شهدای گمنام بر دوش مردم قدرشناس نگارستان ایران در «پایتخت اقوام» تشییع شد.

به گزارش گلستان ما، شهدا خوش آمدید، مردم قدرشناس و شهید پرور نگارستان ایران پیامتان را که شنیدند از هر کوی و برزن خودشان را رساندند تا ادای دین به آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی کنند و نشان دهند در رکاب ولایت ثابت قدم هستند و پرچم این انقلاب هرگز بر زمین نخواهد ماند، امروز گلستان در سالروز شهادت حضرت زهرا (س) عطر و بوی کربلا گرفت تا یادمان نرود این امنیت و عزت را مدیون چه هستیم.
حسینیه عاشقان ثارالله (ع) گرگان و معراج شهدا مملو از جمعیت عاشق و شهیدپروری است که کارنامه قدرشناسی شان درخشان است و دشمن جرأت ندارد وحدت و همبستگی مردم را در پایتخت اقوام هدف قرار دهد، امروز همه آمدیم تا بگوییم مدیون خون پاکتان هستیم و اجازه نخواهیم داد به انقلاب اسلامی و آرمان های مقدس آن جسارت شود، این سرزمین عمارهای زیادی در خود پرورش داده که امروز بخش کوچکی از آن به قاب تصویر دوربین‌ها ثبت می‌شود.
سرمای زمستان و روز تعطیل هم بهانه نمی‌شود تا مردم گلستان را از شهدا جدا کند، اینجا زن و مرد، پیر و جوان، کودک و خردسال همه در کنار هم با یک پیوست ناگسستنی به مقام و منزلت شهید ادای احترام می‌کنند و تمام قد ایستاده‌اند.
فریاد اللهم عجل لولیک الفرج در آسمان شهر می‌پیچد، دعای سلامتی امام عصر (عج) بر زبانها جاری می‌شود شنیدن این فریادها با دعای مادرمان حضرت فاطمه زهرا (س) قطعا به اجابت نزدیکتر می‌شود. 
گلستان چند روزی است که به واسطه پیکر دو شهید گمنام در جوش و خروش حسینی شدن و فاطمی شدن عطرآگین شده و جهاد تبیین شهدا در این روزها چه زیبا اثرگذاری می‌‌کند.
مردم با در دست داشتن عکس شهدا و سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی به استقبال مهمانان فاطمی آمدند.
شهدای گمنامی که وارد گلستان شدند یکی ۲۲ ساله که در عملیات کربلای پنج منطقه شلمچه به فیض شهادت رسید و دومین شهید گمنام که ۲۱ ساله در عملیات کربلای ۶ در منطقه سومار به فیض شهادت نائل آمده است.

۶ دی همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) پیکر دو شهید گمنام در سایت اداری استانداری گلستان و روستای ولاغوز شهرستان کردکوی آرام می‌گیرند.
انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.