1401-09-29 06:22
481
0
82674
کمی تأمل؛

گردوغبار و ریزگردها استان را آلوده نکند

ورود لاله های گلگون کفن به استان گلستان که حکایت از عشق و دلدادگی به مهر ومحبت بی پایان کبوتران خونین بال دارد؛ پاسخگویی مسئولانه مدیران اجرایی به پیام شهداء می تواند گلستان را به گلستانی پر از امید ونشاط مبدل نماید .

به گزارش گلستان ما، فضای سرسبز استان گلستان که با ترنم قطرات شبنم صبحگاهی ،اهنگ دلنواز دوستی وبرادری را به ارمغان می آورد وبذر ایثار وفداکاری را در جامعه بذرافشانی می کند مراقب باشید که هوای آلوده وریز گردهای پراکنده که حکایت از خسارت های جبران ناپذیر دارد؛به استان صدمه وارد نکند.

لذاعدم توجه به خطر جدی به ریزگردها ؛ موجب خشکیده شدن بسیاری از  نو نهالان روئیده در باغ زندگی خواهد شد.

 شمیم عطر زیبای گل ها ی روئیده در بستر بیش از یک میلیون وهشت صد هزار دلدادگان و عاشق رب ودود در سر زمین مصفای لاله های سرخ بهاری  چهار هزار شهید استان  مسئولیت آور است.

مسامحه در آثرگذاری فرهنگ وارداتی از سوی خانواده ها ومسئولان فرهنگی و تساهل وتسامح در برابر ریزگردهای وارداتی فرهنگ غرب ؛ ریحانه های زیبای آینده را دراین فضای گرد وغبار  از ما خواهد گرفت و قطعا خسارت ناشی از آن برای خانواده ها وجامعه غیر قابل جبران  خواهد بود.

ورود لاله های گلگون کفن به استان گلستان که حکایت از عشق و دلدادگی به مهر ومحبت بی پایان کبوتران خونین بال دارد؛ پاسخگویی مسئولانه مدیران اجرایی به پیام شهداء می تواند گلستان را به گلستانی پر از امید ونشاط مبدل نماید .

پیام لاله های سرخ شقایق چهار دهه  انقلاب  به نسل های حاضر و ناظر و آینده گان  آن است که مصداق قالوا ربنالله ثم استقاموا  را سرلوحه زندگی قرار دادن موجب حیات طیبه خواهد شد.

شهیدان در سیرت وصورت حیاتشان گسستن از همه زر وزیور مادی وپیوستن به اقیانوس رحمت الهی بود، وصیتنامه  شهیدان ‌ که با خون سرخشان منقش به مُهر الهی گشته ، پیام آور تعاونوا علی البر والتقوا است. گفتند  که ما رفتیم تا شما بمانید ، رفتیم تا توانمند شوید وهرگز گرد وغبار و ریزگردهای فرهنگ منحط غرب شما را نفریبد وطعمه ریزگردهای فرهنگ برهنگی نشوید ، رفتندتا شما خواهر وبرادر راست قامت جاودانه تاریخ بمانید ، آنها شهید شدند تا دشمنان این مرز وبوم بر ما نخندند؛ و رقص خنجر وپایکوبی شیطانی آنها قلب پاک برادر وخواهران مسلمانشان را نرنجاند.

شهدا رفتند تا من ها یمان به ما مبدل گشته  وره یافت زندگیمان فَاسْتَبِقُوا الْخَيْرَاتِ باشد وبا ریسمان وَاعتَصِموا بِحَبلِ اللَّهِ جَميعًا وَلا تَفَرَّقوا  بتوانیم جَاهِدِ الْكُفَّارَ وَالْمُنَافِقِينَ وَاغْلُظْ عَلَيْهِمْ را در صراط یار ، سرود پیروزی را در گلبانگ مناره های قدس  بسُرائیم و انتقام خون پاک سردار دلها؛ شهید حاج قاسم سلیمانی را گرفته و خانواده های ما گرفتارفضای شرک آلوده  مظاهر شیطان بزرگ وروباه مکار انگلیس و کینه ی خفته هزار و چهارصد ساله تفاله های صهیونیزم بین المللی نگردد.

آری ورود شهیدان گمنام پیام آور ابدان مطهر شهیدانی است که پیامشان باشما خواهر وبرادر با کرامت آن است که  پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به کشورتان آسیب نرسد. و زمزمه دلنوازشان آن است که خواهرم حجاب تو رنگین تر از خون سرخ من است زیرا رسالت تو زینبی است.

خواهرم عفت وپاکدامنی و وقار تو می تواند جهانی رابه لرزه در آورد.  و آخر دعوانا أَنِ الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعالَمِين. برای شادی روح ملکوتی شهداء صلوات.

انتهای پیام 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.