1401-12-03 10:34
1302
0
83717
معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان:

کم‌کاری مسئولان نباید مانع مطالبه‌گری جوانان شود

معاون سیاسی، امنیتی استاندار گلستان گفت: جوانان فعال منتظر اقدام مسئولان نبوده و کم‌کاری مسئولان از وظیفه آنها برای کارسازی و مطالبه‌گری نمی‌کاهد.

به گزارش گلستان ما، سیدعلی مهاجر در نخستین جلسه شورای مشورتی جوانان استان اظهار کرد: جوان فعال به شرایط موجود بسنده نکرده و توقف نمی‌پذیرد و مدام در حال پیگیری مطالبات است و شما که به عنوان نماینده و صدای جوانان شهرستان خود انتخاب شده‌اید، بار مضاعفی بر دوش شما است.

وی افزود: جوانان فعال منتظر اقدام مسئولان نبوده و کم‌کاری مسئولان از وظیفه آنها برای کارسازی و مطالبه‌گری نمی‌کاهد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان بیان کرد: شورای مشورتی جوانان از مصوبات ستاد ساماندهی امور جوانان استان است که در هر شهرستان با حضور جوانان فعال به منظور افزایش مشارکت جوانان در تصمیم‌سازی‌ها شکل گرفته است.

مهاجر با تاکید بر اینکه شورای مشورتی باید مسئولان را ترغیب به انجام فعالیت و کارسازی کند، تصریح کرد: این شورا باید زمینه تصمیم‌سازی مسئولان را در امور جوانان فراهم کند، همچنین تبیین کننده گفتار مقام معظم رهبری در شهرستان‌ها باشند.

وی با اشاره به اینکه دشمن در تلاش برای تزریق ناامیدی در جامعه است، گفت: درگیر جنگ نرم هستیم که دشمن در آن به دنبال ایجاد یأس و ناامیدی در جوانان است، جوان فعال مثبت اندیش با روحیه امید و خودباوری؛ همواره به آینده امیدوار بوده و راه پیشرفت را پیش خواهد گرفت و امید را در اطرافیان خود نیز ایجاد و گسترش می‌دهد.

اعضای این شورا در سطح استان متشکل از مشاور جوان استاندار، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار به عنوان رئیس، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری به عنوان جانشین، نماینده اعضای شورای مشورتی جوانان استان به عنوان دبیر، معاونت امور جوانان ورزش و جوانان استان به عنوان دبیرخانه، اعضای اصلی نمایندگان شورای مشورتی شهرستانها و شش نفر از فعالین فرهنگی است.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.