1401-08-05 08:41
406
0
82002
امام جمعه اهل سنت بندرترکمن:

پشت حادثه تروریستی شاهچراغ دشمنان ایستاده‌اند/ شعاردهندگان «زن، زندگی، آزادی» منافق به اسلام هستند

امام جمعه اهل سنت بندرترکمن گفت: از وقوع این حادثه تروریستی خیلی ناراحت شدم، اینگونه اتفاقات امنیت کشور را بهم می‌زند، پشت این ماجرا قطعا دشمنان ایستاده است.

آخوند عبدالرحمان کر امروز در واکنش به حادثه تروریستی شاهچراغ در گفتگو با گلستان ما اظهار کرد: از وقوع این حادثه تروریستی خیلی ناراحت شدم، اینگونه اتفاقات امنیت کشور را بهم می‌زند، پشت این ماجرا قطعا دشمنان ایستادند.

کرامتی‌فر، امنیت را سرمایه بزرگ جمهوری اسلامی برشمرد که قیمت ندارد، تاکید کرد: حکومت و نظام به شدت با کسانی که به دنبال بهم ریختن امنیت هستند باید برخورد کند.

وی ابراز کرد: حکومت نباید اجازه بدهند کسی جرات کند به امینت کشور خدشه وارد شود و سبب برهم زدن آرامش و اطمینان مردم شود.

این عالم اهل سنت با اشاره به اینکه باید قدر این امنیت را بدانیم، بیان کرد: اگر امنیت نباشد زندگی بهم می خورد و باعث استرس مردم می شوند.

آخوند کر به شعار «زن، زندگی و آزادی» آشوبگران اشاره کرد و گفت: اسلام به زن هویت و زندگی بخشید و این شعار در اسلام معنایی ندارد؛ مگر اسلام  زن را محبوس کرده؟، پیامبر مکرم (ص) با اسلام مانع زنده به گور شدن دختران در عصر جاهلیت شد و این در حالی بود که در آن زمان اعراب دختردار شدن را مایه ننگ می‌دانستند.

وی ابراز کرد: اسلام دختر را  مایه افتخار می‌داند و پیامبر (ص) فرمود کسی که دو دختر را تربیت کند بهشتی و همراه پیامبر در بهشت خواهد بود و مقام بزرگی به عنوان مادر به بانوان اعطا کرد، اسلام تاکید دارد که بهشت زیر پای مادران است.

این عالم اهل سنت بیان کرد: این آشوبگران چه آزادی می خواهند کسانی که آزادی را بدحجابی می دانند در تضاد با  قرآن و اسلام هستند و کسانی که این شعار را می دهند منافق به اسلام هستند.

آخوند کرامتی‌فر یادآور شد: کسی که مسلمان است حجاب را آزادی می‌داند، بی‌حجابی و بی عفتی با قرآن و اسلام در تضاد است و باید این افراد را توجهی کنند که با کلام الهی و قرآن مقابله می‌کنند.

وی بیان کرد: اسلام به زن ما آزادی داده که در جاهلیت قرار نگیرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.