1401-09-18 09:56
921
0
82553

وقتی نقطه‌زنی «فرمانده» نقشه‌ دشمن را نقش‌ برآب کرد/ وارونه‌نمایی بی‌بی‌سی از یک روایت درست

جهادتبیین فرمانده سپاه نینوا در روز دانشجو یک نقطه‌زنی آشکار به اهداف شوم دشمن در جریان اغتشاشات اخیر بود اما رسانه‌های معاند تاب این هدف‌گیری را برنتافته و دست به ترفند همیشگی خود در دروغ‌پردازی و وارورنه‌نمایی کردند.

به گزارش گلستان ما، اهمیت جهاد تبیین به ویژه در سنگر آموزشی آنقدر مهم است که سردار جبهه‌های دفاع مقدس، روشنگری و بصیرت‌افزایی دانشجویان را بر خود مهم دانست تا در روز دانشجو به محیط های دانشگاهی رفته و چهره به چهره با این قشر تحصیلکرده به مصاحبت بنشیند و آنها را از موضوعات روز و اتفاقاتی که منجر به بروز اغتشاش به بهانه اعتراض کلید خورد آگاه کند، روز چهارشنبه بود که سردار ملک‌شاهکوهی در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی گرگان سخنانی ایراد کرد که رسانه‌های معاند با تقطیع بخشی از آن سعی کردند روایت گمراه‌کننده را به جای روایت درست غالب کنند.

گلستان ما انعکاس سخنرانی فرمانده سپاه نینوا را با عنوان «عاملان ارتباط با شبکه‌های معاند در گلستان دستگیر شدند» روی خروجی این رسانه قرار داد، و همین موضوع کافی بود تا شاخک‌های رسانه‌های معاند تیز شود و طبق معمول مخاطبان خود را گمراه کنند.

ترس رسانه‌های معاند این بود که فریب‌خوردگان و عاملان ارتباط با آنها در معرض شناسایی قرار گرفتند و برای اینکه ذهن‌ها از این قضیه دور شود با تحریف سخنان سردار ملک شاهکوهی خواستند معترضان را به جای اغتشاشگران معرفی کنند این در حالیست که فرمانده سپاه نینوا با اشاره به وقایعی که در گرگان اتفاق افتاد، بیان کرد: آیا زمان اعتراض ساعت 10 شب است؟، اعتراض این است که شبکه های معاند برای گرگان فراخوان کنند که در فلان خیابان جمع شوید و درب مغازه های مردم را پایین بکشید؟ این اعتراض نیست بلکه اغتشاش است.

سخنان فرمانده سپاه نینوا کاملا روشن و واضح بود و این نقطه‌زنی درست باعث شد تا رسانه‌های معاند بخش‌هایی از این مطلب را آنگونه که می‌خواهد روایت کنند نه آنطور که واقعیت بود.

سردار ملک در همایش روز دانشجو این پیش‌بینی را کرده بود که اگر روایت درست از سوی دوستداران انقلاب اسلامی نشود دشمن با وارونه نمایی حقیقت، دست به آشوب با ابزار دروغگویی می‌زند.

اما درد رسانه‌های معاند از این بود که فرمانده سپاه حجت را بر آنها تمام کرده بود و خطاب به کسانی که امنیت را نشانه گرفتند، گفت: عاملان ارتباط با کانال های معاند، اینترنشنال، من‌وتو، بی‌بی‌سی، ترکیه، عربستان و اسرائیل دستگیر شدند، به سراغ تک تک این افراد خواهیم رفت و باید پاسخ بدهند.  

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.