1401-11-13 12:08
531
0
83336
همزمان با دهه فجر خدمت دیگری بنیاد شد؛

واگذاری 9350 سند غصب شده پهلوی به مردم گلستان

مدیرکل امور استان‌های بنیاد مستضعفان از واگذاری 135 هزارمین سند از اسناد املاک غصب شده توسط خاندان پهلوی به مردم خبر داد و گفت: 9 هزار و 350 فقره از این اسناد به مردم گلستان برگردانده شد.

به گزارش گلستان ما، علی‌اوسط امروز در آیین واگذاری 9 هزار و 350 فقره از اسناد املاک غصب شده پهلوی به مردم استان گلستان با تبریک دهه فجر اظهار کرد: با همت و تلاش مسئولان استان گلستان بسیاری از اسناد ملت که توسط سلسله ذلت «خاندان پهلوی» غصب شده بود به مردم برگردانده شد.

وی تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب اجازه کامل نسبت به واگذاری اسناد املاک ملت که توسط پهلوی غصب شده بود را به بنیاد مستضعفان دادند.

مدیرکل امور استان‌های بنیاد مستضعفان؛ دهه فجر را ایامی پربرکت در تاریخ پرافتخار جمهوری اسلامی برشمرد و گفت: برکت انقلاب اسلامی به دلیل نیت امام راحل و ملت ایران که در سال 1357 انجام دادند را شاهد هستیم.

علی‌اوسط با بیان اینکه نصرت الهی شامل حال ملت ایران در پیروزی انقلاب اسلامی شد، توضیح داد: ۶ ماه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی رئیس جمهور آمریکا نامه‌ای به سازمان سیا نوشت که از هر حربه‌ای و پروپاگاندایی برای ساقط کردن جمهوری اسلامی استفاده کنید و نگذارید نظام اسلامی شکل بگیرد.

وی ادامه داد: اوایل انقلاب اسلامی در داخل کشور افرادی هم می‌گفتند که این انقلاب 6 ماه هم دوام نمی‌آورد اما اکنون ۴۴ سال از انقلاب اسلامی می‌گذرد و در همه عرصه‌ها هر روز پرقدرت‌تر می‌درخشد.

مدیرکل امور استان‌های بنیاد مستضعفان بیان کرد: پیام انقلاب اسلامی و نهضت امام‌خمینی (ره) به همه جهان رسیده است که این اتفاق به برکت قرآن و توکل به خدا رقم خورد.

علی‌اوسط افزود: زمانی می‌گفتند پهبادهای ایران ماکت هستند و زمانی هم عقیده داشتند به جبهه مقاومت کمک‌هی نظامی و استراتژیک می‌کند حالا همانهایی که می‌گفتند انقلاب اسلامی 6 ماه هم دوام نمی‌آورد ببینند که انقلاب اسلامی ایران به برکت قرآن در اوج پیشرفت است.

وی از واگذاری 135 هزارمین سند از اسناد املاک غصب شده توسط خاندان پهلوی به مردم خبر داد و گفت: 9 هزار و 350 فقره از این اسناد به مردم گلستان برگردانده شد و با این اتفاق کام مردم شیرین شد.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.