1401-05-23 12:21
416
0
81174
معاون مجمع جهانی امور بین الملل مقاومت اسلامی:

هیئت‌های مذهبی با بیرق عزا پرچم فلسطین را به اهتزاز درآورند

حجت‌الاسلام براتی گفت: پیشنهاد می‌کنیم هییت‌های مذهبی همراه با پرچم عزاداری حسینی، پرچم فلسطین را حمل کنند و چه خوب است این هماهنگی از سوی تبلیغات اسلامی انجام شود.

به گزارش گلستان ما؛ حجت‌الاسلام براتی پیش از ظهر امروز در همایش تقریب و مقاومت اسلامی در مکتب شهید سلیمانی اظهار کرد: امروز به برکت فضای صدور پیام انقلاب اسلامی در پاکستان و هندوستان فضای مقاومت حاکم است.

وی یادآور شد: بسیاری از شهرهای کنار پرچم‌های یا حسین(ع) پرچم‌های فلسطین را در این ایام به دوش کشیدند تا از مردم فلسطین که مورد حمله رژیم صهیونیستی قرار گرفتند دفاع کنند.

حجت الاسلام براتی بیان کرد: پیشنهاد می‌کنیم هییت‌های مذهبی کنار پرچم عزاداری پرچم فلسطین را حمل کنند و چه خوب است این هماهنگی از سوی تبلیغات اسلامی انجام شود.

وی افزود: حاج قاسم به ما مقاومت را آموخت و نگاه ما تفاوت از نگاه مذهبی باید به تمدن اسلامی باشد و حاج قاسم آن را عملیاتی کرد.

این مقام مسئول بیان کرد: ما از امام حسین(ع) آموختیم در سخت‌ترین شرایط پا پس نکشیم و از آرمان‌ها و اصول خود دفاع کنیم و این تفکر به برکت خون شهدا مثل حاج قاسم رقم خورده است.

براتی افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی به مراتب از شهید سلیمانی برای دشمنان انقلاب خطرناک‌تر است و دشمن هنوز این را نفهمیده است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.