1401-05-11 14:19
886
0
81041
«امیرهمایون شریفی‌زاده» رتبه 4 کنکور ریاضی:

نتیجه پشتکار «موفقیت» است/ روزانه 9 ساعت مطالعه داشتم

«امیرهمایون شریفی‌زاده» رتبه 4 کنکور ریاضی گفت: برای موفقیت در کنکور خیلی تلاش کردم، از تابستان به طور جدی روزانه سه ساعت مطالعه داشتم و تا قبل از برگزاری کنکور سطح مطالعاتم به روزی 9 ساعت رسید.

به گزارش گلستان ما، امیرهمایون شریفی‌زاده متولد سال 1384 در گرگان است که در کنکور سراسری رشته ریاضی و فنی توانست رتبه چهارم را کسب کند، وی دانش آموز دبیرستان تیزهوشان شهیدبهشتی گرگان بوده است.

این دانش آموز نخبه گرگانی در گفتگو با خبرنگار گلستان ما گفت: دلیل موفقیتم پشتکار، هدف مشخص، همراهی والدین و دبیران بوده است.

امیرهمایون شریفی‌زاده افزود: : برای موفقیت در کنکور خیلی تلاش کردم، از تابستان به طور جدی روزانه سه ساعت مطالعه داشتم و تا قبل از برگزاری کنکور سطح مطالعاتم به روزی 9 ساعت رسید.

وی در خصوص رشته مورد علاقه‌اش گفت: به مهندسی کامپیوتر علاقه دارم اما هنوز تصمیم جدی خود را نگرفته ام که در آینده مشخص می‌شود.

این دانش آموز نخبه گرگانی ابراز کرد: می دانستم که رتبه خوبی در کنکور کسب می کنم، بعد از اعلام نتایج دو نفر از دوستانم ابتدا خبررتبه چهارمی‌ام را دادند که فکر می‌کردم شوخی باشد اما بعد از اینکه چند نفر از بستگان برای تبریک تماس گرفتند این خبر را باور کردم.

نرگس خاتون باقری نیز در خصوص موفقیت فرزندش می گوید: نخستین موضوعی که باعث این موفقیت شد لطف خدا بود و زیر سایه لطف خدا آرامش باید فراهم شود تا بچه ها بتوانند از همه پتانسیل شان استفاده کنند و استعدادهای خود را شکوفا سازند.

این فرهنگی گفت: باید آرامش فکری فراهم شود تا بهترین شکل بتوانند دانش آموزان به تحصیل خود بپردازند با وجود  . کرونا و با وجود اینکه دانش آموزان مقطع دوازدهم رنگ مدرسه را ندیدند امیرعلی تلاش کرد و توانست این موفقیت را کسب کند.

باقری متذکر شد:به عنوان مادر و یک معلم اعتقاد دارم که باید توانایی فرزندان را باور کنیم و در مسیر رسیدن به موفقیت و خودباوری کمک کار آنها باشیم تا انشا الله به نتیجه برسد.

گفتنی است پدر و مادر «امیرهمایون شریفی‌زاده» هر دو فرهنگی و از دبیران زیست آموزش و پرورش هستند.

 

انتهای پیام/  

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.