1401-06-13 20:50
418
0
81493
معاون سیاسی، امنیتی استاندار گلستان:

«مطالبات مردمی» با «پیوست رسانه‌ای» قابل تحقق است/ «هیئت‌های اندیشه‌ورز» مدیران کم‌کار را تهدید می‌کنند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با تاکید بر اینکه بی‌تقوایی در حوزه رسانه بیداد می‌کند، از نخبگان رسانه‌ای استان خواست تا دیده‌بان خوبی برای انعکاس مطالبات مردم باشند و تحقق این مهم را در پیوست رسانه‌ای عنوان کرد.

به گزارش گلستان ما، سیدعلی مهاجر امشب در هیئت اندیشه‌ورز رسانه در حوزه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان اظهار کرد: همدلی و هم افزایی در حوزه رسانه بسترساز اتفاقات بزرگ به نفع مردم است، باور داریم که پیوست رسانه‌ای می‌تواند زمینه‌ساز تحقق مطالبات مردم باشد.  

وی در خصوص پیگیری و رفع مشکلات مطالبات بر زمین مانده حوزه رسانه تصریح کرد: در نشستی با اصحاب رسانه وعده دادم که برای حل مشکلات این بخش اقدامات عملیاتی انجام دهم.

* بی‌تقوایی در فضای رسانه‌ای بیداد می‌کند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با اشاره به اینکه در فضای رسانه‌ای بی‌تقوایی بیداد می‌کند خطاب به کسانی که دستی بر آتش در این حوزه دارند، گفت: خداوند همواره حاضر و ناظر بر اعمال ما است.

مهاجر؛ اولویت‌بندی مشکلات را راهکاری در تسریع برداشتن موانع برشمرد و افزود: باید دلسوزانه برای حل مشکلات گام برداشته شود و بر این عهد خدمت به مردم پای کار هستیم.

وی شکل‌گیری شبکه اندیشه‌ورز رسانه ضرورتی مهم خواند و ابراز کرد: این شبکه و قرارگاه باید خروجی‌محور باشد تا باور مردم در طرح‌های «ما می‌توانیم» برای جامعه ملموس باشد، ما به دنبال مدل کردن این مطالبه هستیم.

* هئیت‌های اندیشه‌ورز فرصت برای مدیران خادم و تهدیدی برای مسئولان کم‌کار

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با اشاره به اینکه استفاده از خرد جمعی همواره راهگشا بوده است یکی از دلایل مهم عقب ماندگی استان را ماحصل بداخلاقی‌های سیاسی و جزیره‌ای کار کردن دانست.

مهاجر گفت: شکل‌گیری این هئیت اندیشه‌ورز نخبگانی در کمک به مجموعه مدیریتی استان اثرگذار است که می‌تواند فرصت یا تهدید هم باشد البته مدیرانی که خوب کار کنند این قرارگاه رسانه‌ای می‌تواند برای آنها نقطه قوت باشد اما اگر تنبلی و سستی در خدمت به مردم داشته باشند برایشان تهدید خواهد بود

وی با بیان اینکه ما با ابزار رسانه به دنبال آبرو از دست دادن افراد نیستیم خطاب به مسئولان کم کار و بی‌انگیزه در خدمت به مردم اظهار کرد: مسئولان باید مواظبت کنند که دچار روزمرگی نشوند حتما باید ارتباط با مردم را تقویت و برای خدمت‌رسانی تلاش جدی داشته باشند.

* وجود 80 آب‌بندان غیرمجاز خیانت به مردم است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با اشاره به اینکه فرصت خدمت به مردم زودگذر است، گفت: باید آنقدر مشغله حل مشکلات مردم را داشته باشیم که به گناه آلوده نشویم، مردم به ما اعتماد کردند گلایه مندی از مسئولانی که خادم مردم نیستند به پای نظام نوشته می‌شود همه تکلیف داریم با انجام کارهای درست اعتماد مردم به نظام را تقویت کنیم.

مهاجر وجود 80 آب‌بندان غیرمجاز را ظلم به مردم در نقاط پایین دست دانست و از رسانه‌ها خواست تا همواره پیگیر مطالبات مردم باشند و در این زمینه هیچگاه عقب نشینی نکنند.

وی با اشاره به اینکه رسانه دیده بان خوبی است، گفت: وقتی دیده بان خوب عمل کند مسئولان می‌توانند در شناسایی و رفع آسیب به موقع وارد عمل شوند.

*راه‌اندازی 15 هیئت اندیشه‌ورز تخصصی با ایجاد فضای نخبگانی

به گفته مهاجر؛ تاکنون 15 هیئت اندیشه‌ورز در بخش‌های مختلف با ایجاد فضای نخبگانی به شکل تخصصی ایجاد شده است و تمام هم و غم ما پیگیری و رفع دغدغه‌هاست.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان بیان کرد: هیئت‌های اندیشه‌ورز در بخش‌های اجتماعی و فرهنگی، سیاسی، آموزش و پرورش، اردوی جهادی، بهداشت و سلامت، ورزش، عفاف و حجاب، امنیت، جوانان، پدافند غیرعامل، مبارزه با قاچاق کالا، اتباع و مهاجرین و رسانه راه‌اندازی شده است.

مهاجر با بیان اینکه جریان‌سازی رسانه‌ای بسیار مهم است، گفت: استاندار گلستان در پیگیری مطالبات استان خودش را فدای مردم کرده است، اینکه برخی افراد چرتکه می‌اندازند و در این باره مطالبه‌گر می‌شوند دقت کنند اسیر هوای نفس و خطای محاسباتی نشوند.

انتهای پیام/  

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.