1401-11-25 11:10
1076
0
83591
استاندار گلستان تاکید کرد:

مشارکت اقوام در مدیریت گلستان 

استاندار گلستان گفت: در حوزه انتصابات توجه خاصی به اقوام قائل هستیم‌ و چهار فرماندار استان را از برادران اهل تسنن منصوب کردیم.

به گزارش گلستان ما، علی‌محمد زنگانه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: در استانی زندگی می‌کنیم که نگارستان ایران اسلامی و رنگین کمان اقوام است و اقوام با صمیمیت در کنار هم زندگی می‌کنند‌.

استاندار گلستان ادامه داد: برای حفظ و نگهداشت این سرمایه بزرگ که مورد تاکید مقام معظم رهبری اقدام کردیم در همه عرصه‌ها با  به تاکید رئیس جمهور نسبت به انسجام بین اقوام و علمای اهل‌سنت  توجه خاصی قائل هستیم‌.

زنگانه گفت: همچنین در انتصابات به این موضوع به صورت ویژه توجه شده اشت در سطح معاون استاندار یکی از برادران اهل سنت از برادران ترکمن  استفاده کردیم.

وی افزود:  در جایگاه مدیرکل ستادی و در دستگاه‌ها توجه ویژه به برداران اهل سنت داشتیم و در جایگاه فرمانداران شهرستان‌هایی که عمده جمعیت قالب آن برادران اهل تسنن و یا سیستانی و بلوچ بوده سعی کردیم فرماندار را از بین این عزیزان انتخاب کنیم.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در شهرستان بندرترکمن و آق‌قلا و شهرستان گمیشان از برداران اهل سنت استفاده شده در کلاله از برادران بلوچ به عنوان فرماندار استفاده شده و در سایر مناصب اداره کل به این موضوع توجه ویژه  شده است.

زنگانه ابراز داشت: این مسئله یک نوع توجه ویژه به اقدام عملی به وحدتی است که مورد تاکید مقام معظم رهبری است و این نگاه‌ها باعث شد که در اغتشاشات اخیر استان گلستان کمترین آسیب را داشته باشد.

وی افزود: از سویی دیگر ما شاهد این هستیم که اقوام اهل سنت برای پیشرفت و توسعه استان تلاش همه‌جانبه دارند.

استاندار گلستان تاکید کرد: همه تلاش ما این است که در اختلافات از سخنان گوهربار رهبر انقلاب استفاده کنیم، وقتی صحبت از وحدت می‌کنیم باید نظر رهبری انقلاب را مورد توجه قرار دهیم.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.