1401-12-01 10:10
1272
0
83677
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای گلستان تاکید کرد:

عدالت در آموزش‌های مهارتی تا محروم‌ترین روستاهای گلستان

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان گلستان بر لزوم برقراری عدالت آموزشی در استان تاکید کرد و گفت: باید آموزش‌های مهارتی در محروم‌ترین روستاها ارائه شود.

به گزارش گلستان ما، حمزه کرایلو امروز در یازدهمین جلسه شورای اداری اظهار کرد: باید عدالت آموزشی در استان برقرار شود و آموزش‌های مهارتی را در دور دست‌ترین و محروم‌ترین روستاها ارائه کنیم.

وی آموزش‌های مهارتی را در ایجاد اشتغال مهم خواند و افزود: ۳۰ درصد روستاهای استان در هفته مشاغل در مسیر ترویج مهارت‌آموزی قرار خواهد گرفت.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان گلستان با اشاره به اینکه استان گلستان میزبان مسابقات ملی مهارت در رشته فناوری اطلاعات می‌شود، گفت: می‌طلبد تمامی روسای مراکز تمامی برنامه‌های خود را در این حوزه قرار دهند.

کرایلو از واگذاری کارگاه‌های آموزشی استان به بخش خصوصی خبر داد و این مهم را در راستای توسعه آموزش‌های مهارتی دانست.

یلمه: شعار برای کودک کار «نان» نمی‌شود

معاون آموزش، پژوهش و برنامه‌ریزی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان گلستان نیز با تاکید بر اینکه حل مسئله کودک کار با شعار محقق نمی‌شود؛ گفت: فراموش نکنیم که کودکان کار هم حق دارند که سهمی از عدالت و برابری را بچشند.

حاج امان یلمه افزود: کودکان کار هم حق دارند که سهمی از عدالت و برابری را بچشند و از حداقل مطلوب یک زندگی بالاخص مهارت آموزی برخوردار شوند.

جافر: مواد مصرفی کارگاه‌های آموزشی تامین شود

جافر معاون اداری و پشتیبانی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان گلستان نیز در خصوص تامین اعتبار کارگاه‌های آموزشی گفت: اعتبارات مورد نیاز مراکز در خصوص تامین مواد مصرفی کارگاه‌های آموزشی را با تعامل و هماهنگی با فرمانداری شهرستان پیگیری شود.

 

کیانی: ضرورت نظارت بر تمدید و تعویض گواهینامه‌های مهارت

کیانی مسئول حراست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان نیز نظارت دقیق بر روند اجرای تمدید و تعویض گواهینامه‌های مهارت را اولویتی مهم خواند و گفت: همچنین برگزاری آزمون‌های هماهنگ و آنلاین در مراکز انجام شود.

سمیعی: قراردادهای رفاهی با بنگاه‌های اقتصادی منعقد شد

سمیعی رئیس اداره عمومی و پشتیبانی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان گلستان نیز بیان کرد: در راستای حمایت از کارکنان، قراردادهای رفاهی با بنگاه‌های اقتصادی استان منعقد شده است.

 

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.