1400-11-28 18:00
510
0
78696
نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس:

عدالت اجتماعی با استمرار حرکت انقلابی امکان‌پذیر است/ از حق مردم عقب‌نشینی نخواهیم کرد

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیانات امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی؛ مسیر تحقق عدالت اجتماعی را در استمرار حرکت انقلابی برشمرد و گفت: انقلاب اسلامی هیچ گاه از اهداف و آرمان‌هایش دور نشده است.

رمضانعلی سنگدوینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار گلستان ما با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در مراسم گرامیداشت حادثه 29 دی اظهار کرد: 43 سال این نظام و انقلاب به برکت ولایت با ایثار و ازخودگذشتگی شهدا در طول دفاع مقدس و ملت بزرگ ایران فراز و نشیب‌های زیادی را طی کردند تا امروز بر قله عزت و اقتدار ایستادند.

وی خطاب به آن‌هایی که دل در گرو آمریکا و غرب دارند، تاکید کرد: حواستان جمع باشد، ملت ایران تا پای جان از انقلاب اسلامی صیانت خواهند کرد، این‌طور نیست که اگر آمریکا و ایادی استکباری نرمش نشان دادند ما در برابر آن‌ها غش کنیم.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی افزود: در طول 43 سال عمر بابرکت انقلاب اسلامی هیچگاه در برابر آمریکا و ایادی استکباری زانو نزدیم، اگر زانو می‌زدیم مطمئنا انقلاب اسلامی در این نقطه عزت و اقتدار قرار نداشت.

سنگدوینی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی امروز در دنیا حرف اول را می‌زند، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایستادگی کرد، مردم ایستادگی کردند و این انقلاب همچنان ثمربخش است.

وی با بیان اینکه ایستادگی ملت ایران در روز 22 بهمن یک روز تماشایی دیگر را رقم زد و اقتدار انقلاب اسلامی را به رخ دنیا کشید، ابراز کرد: همانطوری که مقام معظم رهبری فرمودند انقلاب اسلامی هیچ گاه از اهداف و آرمان هایش دور نشده است.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: ما اگر در مسیر برجام و مذاکره؛ بر اساس منویات مقام معظم رهبری حرکت کنیم موفق خواهیم بود، تمام حق ملت ایران باید از آمریکا گرفته شود.

سنگدوینی ادامه داد: امریکا در مسیری که در تحریم‌های ظالمانه همچنین تحریم نخبگان ایرانی و مقامات بلندپایه انجام داد و به دستور رییس‌جمهور ملحد آمریکا سردار قاسم سلیمانی را به شهادت رساند، هیچ گاه از یادمان نمی‌رود.

وی تاکید کرد: درطول تحریم‌ها انقلاب اسلامی خیلی ضرر کرد، این تحریم‌های استکباری هم هیچ‌گاه از ذهن ملت ایران فراموش نخواهد شد، ما ایستادگی می‌کنیم تا حق ملت ایران را از استکبار پس بگیریم و در این راه به‌هیچ‌وجه عقب‌نشینی نمی‌کنیم.

سنگدوینی گفت: زمانی آمریکا باید وارد مذاکره با ایران شود که تمام حق‌وحقوق ایران اسلامی را بپردازد و تمام تحریم‌ها را یکجا بردارد و راستی‌آزمایی شود اگر این مسیر براساس فرامین مقام‌معظم رهبری محقق شد قطعا پیروزی با ملت انقلاب اسلامی ایران است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.