1401-12-19 13:46
601
0
83998
خطیب جمعه شهر انبارالوم:

عاملان مسمومیت در مدارس باید بدون اغماض مجازات شوند

خطیب جمعه شهر انبارالوم بر لزوم شناسایی منشاء مسمویت در مدارس تاکید کرد و گفت: دستگاه قضا عاملان این وقایع را بدون اغماض مجازات کند.

به گزارش گلستان ما، حجت‌الاسلام جلیل دماوندی در خطبه نماز جمعه این هفته با اشاره به بیانات اخیر رهبر انقلاب از دستگاه‌های نظامی و امنیتی خواست با عاملان و مسببین مسمومیت‌های دانش‌آموزان در مدارس قاطعانه برخورد کنند، مسئله دانش آموزان و فرزندان خط قرمز حضرت آقاست، ایجاد رعب و وحشت در بین خانواده جنایت بزرگ است.

وی تصریح کرد: این فتنه امنیت روانی جامعه را مورد توجه قرار داد، مطالبه ما شناسایی منشاء و ریشه‌یابی دقیق این موضوع است، جدیت در سرعت محاکمه و مجازات بدون اغماض مطالبه ما از دستگاه قضاست، هدف دشمنان از این اتفاق واضح است، می‌خواهند فضای کشور را ناامن جلوه دهند و جلوی رشد علمی را بگیرند.

خطیب جمعه انبارالوم خطاب به دشمنان احمق خارجی و داخلی بیان کرد: ملت ایران از هیچ فتنه‌ای هراس ندارد، هر فتنه کوچک و بزرگی که دشمنان ایجاد کنند این ملت ایران است که انها را روسیاه می‌کند و سیلی محکمی می‌زند.

وی اذعان کرد: اسراییل در حال فروپاشی است، تظاهرات و راهپیمایی ضد صهیونستی شاهد بر این موضوع است، اختلافات جریان سیاسی، تمرد نیروهای نظامی در اسرائیل دیده می‌شود، رژیمی که کودک کش است و حقوق ملتها را نادیده می‌گیرد یقین بدانید خود خداوند آنها را نابود می‌کند این وعده بحق خداوند است.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.