1401-03-10 13:56
474
0
80266
وزیر آموزش و پرورش مطرح کرد؛

ضرورت ترویج سرود سلام فرمانده بین همه دانش آموزان

یوسف نوری گفت: اعتقاد به ظهور حضرت مهدی (عج) و فرمانده بودن آن برای ما مشخص است و باید تلاش کنیم این سرود بین همه دانش آموزان ترویج یابد.

به گزارش گلستان ما؛ یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش امروز با حضور در کانون طه‌ها در جمع دانش آموزان شهرستان گرگان اظهار کرد: این سرود از نظر شکلی و قالبی هنرمندانه دارد و از نظر محتوایی پرمعنا و پرمغز است.

وزیر آموزش و پرورش گلستان ادامه داد: از سویی دیگر محور این سرود به گونه ای است که در تمامی ادیان وجود دارد و همه ادیان اعتقاد به منجی دارند.

نوری بیان کرد: اعتقاد به ظهور حضرت مهدی(عج) و فرمانده بودن آن برای ما مشخص است و باید تلاش کنیم این سرود بین همه دانش آموزان ترویج یابد.

نظری: اجرای ۴۴ پروژه ورزشی در آموزش و پرورش گلستان/ تابستان فرصتی برای جبران افت تحصیلی

نظری از اختصاص ۴۴ پروژه ورزشی در استان گلستان خبر داد و گفت: در ۲۵ سال گذشته کل پروژه ورزشی آموزش و پرورش ۷۰ پروژه بود.
سیدرضا نظری ظهر امروز در نشست صمیمی وزیر آموزش و پرورش با جمعی از فرهنگیان گلستان اظهار کرد: در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اگر می خواهیم به مسائل تربیتی توجه کنیم باید دانش آموزان روزانه ۶ ساعت در خدمت آمورش و پرورش باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان ادامه داد: برش استانی سند تحول بنیادین شکل گرفته است و برای مهر تحصیلی برنامه ریزی ها انجام شده است.

نظری به ضرورت غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان اشاره کرد و گفت: تابستان امسال فرصتی برای جبران کاهش تحصیلی است.

وی از اختصاص ۴۴ پروژه ورزشی در استان گلستان خبر داد و گفت: در ۲۵ سال گذشته کل پروژه ورزشی آموزش و پرورش ۷۰ پروژه بوده و با نگاه زیبا مقام وزارت و دولت رئیسی ۴۴ پروژه ورزشی با تخصیص اعتبار اجرا می شود.

این مقام مسئول تاکید کرد:  امسال ۸۳ میلیارد تومان اعتبار برای تجهیزات در نظر گرفته شده است که امید داریم تا مهرماه این تجهیزات فراهم شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.