1401-07-13 20:11
1052
0
81758
پرچم ایران بالاست؛

ردای غیرت پهلوانی بر تن ورزشکاران گلستانی/ پرچم ایران تجلی غرور ملی است 

پرچم پرافتخار ایران اسلامی بلندتر از همیشه در اهتزاز است، ورزشکارانی که ردای غیرت پهلوانی بر تن دارند هیچ وقت هویتشان را گم نمی‌کنند چراکه میدانند ریشه آنها وابسته به این آب و خاک است.

به گزارش گلستان ما، چه زیبا امام خامنه‌ای عزیز فرمودند پرچمی که ۴۳ سال قبل با انقلاب مردم بالا رفت حالا بلندتر از همیشه در اهتزاز است، آری به کوری چشم دشمن و آنهایی که تاب دیدن عزت و اقتدار ملت ایران را ندارند، ببینند و بدانند ما با این پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران به مباهات رسیدیم.

کج فهمان و کج اندیشان هیچ وقت درک درستی از ایران و ایرانی نداشته و ندارند و از روی نادانی و ابلهی به واسطه کم عقلی هر جا کم می آورند و وسوسه های شیطانی شان کارساز نیست دست به هتک حرمت مقدسات میزنند غافل از اینکه غیرت ایرانی در رگ های این ملت در جوش و خروش است.

آیا واقعاً این اقتدار و غرور به‌راحتی به‌دست‌آمده یا برای آن خون‌دل‌ها خورده شده است؟ آیا بالاماندن این پرچم افتخار نتیجه کنارآمدن با این‌وآن و چشم‌بستن بر روی معادلات نابرابر جهانی بوده، یا اینکه روی پای خود ایستادن‌ها و یاعلی گفتن‌ها، این نماد هویت و افتخار ایرانی را همچنان بالا نگه داشته است؟ رازورمز این افتخار در کجاست؟ ورزشکاران گلستانی در این باره توضیح میدهند.

حسینی: ورزشکاران وارد حواشی نشوند 

 سیدصادق حسینی مربی تیم ملی دوومیدانی جمهوری اسلامی ایران گفت: توصیه می کنم مربیان، ورزشکاران و ورزش دوستان وارد حواشی مربوط به اغتشاشات نشوند.

وی با تاکید بر اینکه همه ما ورزشکاران زیر بیرق جمهوری اسلامی ایران هستیم و به آن افتخار می کنیم، افزود: برای سرافرازی جمهوری اسلامی ایران در میادین بین المللی ورزشی تلاش خواهیم کرد.

 بوسه رئیس هیات والیبال شهرستان کردکوی بر پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران

ورزشکاران گلستانی با بیان اينکه حمایت از جمهوری اسلامی ایران به هویت خودمان بها می‌دهد ضمن محکوم کردن اهانت کنندگان به پرچم جمهوری اسلامی ایران خواستار برخورد با هتاکان شدند.

اسماعیلی: برای اهتزاز پرچم ایران در ميادين  بین‌المللی تلاش می کنیم

 مهرنوش اسماعیلی استاد و مربی تکواندو استان گلستان در گفت: برای اینکه پرچم مقدس کشورم در دنیا به اهتزاز درآید بسیار زحمت کشیدم.

وی افزود: تکواندوکار نونهالم امسال با افتخار پس از قهرمانی در مسابقات آسیایی پرچم کشور عزیزم را بر دوش گرفته و دور افتخار زد‌.

این ورزشکار گلستانی بیان کرد: مشکلی با کشور عزیزم، با پرچم مقدس کشورم و با نظام و انقلاب ندارم و باز هم تلاش می کنم هم من و هم شاگردانم در میادین ملی و بین المللی برای کشورمان افتخار کسب کنیم.

مداحی: افتخارآفرینی زیر پرچم اسلام پایان ندارد

سیدهادی مداحی عضو اسبق تیم ملی دوومیدانی جمهوری اسلامی ایران گفت: ما با نظام جمهوری اسلامی ایران هیچ مشکلی نداریم.

وی ادامه‌  داد: من و دوستانم تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران هستیم و برای سربلندی کشورمان دریغ نمی کنیم.

این ورزشکار بیان کرد: تا به امروز برای سرافرازی پرچم مقدس کشورمون خیلی تلاش کردیم لذا در ادامه هم این افتخارآفرینی ها زیر سایه خدا و پرچم مقدس کشورمان پایان نخواهد یافت.

ورزشکاران گلستانی آتش زدن پرچم مقدس کشور عزیزمان و قرآن را محکوم کردند،.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.