1403-07-08 22:01
66
0
91568
کارگردان و مستندساز:

دنیا نباید برای رژیم صهیونیستی امن باشد

کارگردان و مستندساز اعزامی صدا و سیمای کشورمان به لبنان با تاکید بر اینکه فرمول جبهه مقاومت پیروزی خون بر شمشیر است، گفت: باید منافع رژیم صهیونیستی را در دنیا به خطر بیندازیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، محسن اسلام‌زاده در نشست برخط بصیرتی پیرامون بررسی ابعاد حمله رژیم صهیونسیتی به لبنان و شهادت فرماندهان حزب‌الله با محوریت «آغاز نصرالله» اظهار کرد: سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان شخصیتی بسیار تاثیرگذار بود، با شهادت ایشان پرچم حزب‌‎الله بر زمین نخواهد ماند.

وی با اشاره به اینکه تمام جبهه کفر برای از بین بردن جبهه مقاومت همدست شدند، تصریح کرد: رمز پیروزی در ایستادگی است باید جبهه مقاومت به اتحاد برسند و ضربه شصت محکم به صهیونیست‌ها نشان بدهند.

* راه مقاومت متوقف نمی‌شود

کارگردان و مستندساز با تاکید بر اینکه با شهادت سید حسن نصرالله راه مقاومت متوقف نمی‌شود، افزود: ۳۲ سال قبل در چنین روزی موسوی دبیرکل سابق حزب‌الله لبنان به شهادت رسید اما مقاومت نه تنها تمام نشد بلکه با روی کار آمدن سید حسن نصرالله به عنوان رهبر جدید مقاومت شاهد بودیم که یک سازمان پیچیده‌تری از حزب‌الله شکل گرفت.

اسلام‌زاده با اشاره به اینکه شرایط فعلی سخت اما اوضاع ناامید کننده نیست، گفت: کمتر از ۱۰ روز دیگر به هفت اکتبر نزدیک می‌شویم، فراموش نکنیم حزب‌الله لبنان برای چه چیزی وارد جنگ شد، لبنان و جبهه مقاومت برای اینکه فشار را از روی غزه قهرمان بردارند و نسل‌کشی از سوی رژیم صهیونیستی متوقف شود، وارد این کارزار شدند.

وی توضیح داد: سیاست حزب‌الله این بود که تمرکز اشغالگر قدس را از روی غزه بردارد و همیشه تعدادی از نیروهای رژیم در شمال مشغول مبارزه با رزمندگان حزب‌الله بوده است.

* چهره رژیم صهیونیستی در جهان کریه‌تر شد

این مستندساز با تاکید بر اینکه مهمترین مسئله مناطق شمالی فلسطین اشغالی، آواره شدن ۷۰ هزار صهیونیست شهرک‌نشین بود، تصریح کرد: میراث حسن نصرالله این است که این‌ها به خانه‌شان برنمی‌گردند تا زمانی که آتش‌بس در غزه اعلام شود، موضوع دیگر مسئله اسرا بود، اسیران صهیونیستی در اختیار حماس قهرمان است و عملیات‌هایی که حماس انجام می‌دهد برای ماندگار نبودن اشغالگران است.

اسلام‌زاده با اشاره به اینکه از دست دادن فرماندهان حزب‌الله ملاک پیروزی و شکست نیست، گفت: امروز بعد از این اتفاقات مهم شاهد عملیات‌های منسجم حزب‌الله در شمال فلسطین اشغالی بودیم، اما شرایط دشمن وخیم بود و فشار بسیار زیادی بر آنها وارد است.

وی ادامه داد: آوارگان آن‌ها، زیر فشار بودن‍‌شان، ضربه خوردن ایلات، حیفا، تل‌آویو، کنسل شدن پروازها، کوچ بسیاری از صهیونیست‌ها و از همه مهمتر کریه‌تر شدن چهره رژیم کودک‌کش صهیونیستی در تمام دنیا نشان داده شد و بسیاری از رهبران کشورها هنگام سالن سخنرانی نتانیاهو جلسه را ترک کردند و این یک دستاورد بزرگ است.

* باید علم حزب‌الله محکم نگه داشته شود

این مستندساز بیان کرد: طی ۲۴ ساعت بعد از این اتفاقات ضربه سنگینی خوردیم، تمام جبهه کفر با هم جمع شدند تا مقاومت را نابود کنند، باید جبهه مقاومت به اتحاد برسند و ضربه شصت محکم به صهیونیست‌ها نشان بدهند.

اسلام‌زاده توضیح داد: تا وقتی که حسن نصرالله به شهادت نرسیده بود بیش از ۵۰۰ الی ۶۰۰ نفر در لبنان به شهادت رسیده بودند اما پروپاگاندای دشمن تبلیغ می‌کردند که ایران هیچ کاری برای حمایت از لبنان انجام نمی‌دهد باید برای تمام این ترفندها و توطئه‌های دشمن سناریو داشته باشیم.

وی از فعالان فضای مجازی خواست تا پررنگ‌تر وارد شبکه‌های اجتماعی شوند و گفت: با وجود این اتفاقات نباید روحیه‌تان را ببازید، یک یا علی بگویید و محکمتر حرکت کنید، باید علم حزب‌الله محکم نگه داشته شود ما افتخارمان این است که طرف درست تاریخ ایستاده‌ایم و زیر این پرچم هستیم این پرچم می‌ماند زیرا خداوند وعده داده که حق همیشه پیروز است.

* فعالان فضای مجازی از مطالبه‌گری دست برندارند

این مستندساز با اشاره به اینکه ما باید روحیه خودمان را بازسازی کنیم و بی‌تفاوت نباشیم، افزود: جنگ همین است باید تصاویر امیدبخش را در فضای مجازی پخش کنیم، باید مطالبه داشته باشیم.

اسلام‌زاده گفت: فعالان مجازی به مقام معظم رهبری نامه بنویسید که ما پای کار هستیم آخر ماموریت یک بسیجی شهادت است، اگر در این مسیر مانند زمان امام حسن (ع) طعنه می‌شنویم چه ایرادی دارد اینها ثواب دارد باید حتما پای کار باشیم.

وی با اشاره به شهادت سردار نیلفروشان گفت: باید شهادت این سردار سرافراز اسلام بیشتر بازتاب داده شود که ما هم در جبهه مقاومت شهید دادیم در فضای عربی و انگلیسی باید فعالیت کنیم.

* جبهه مقاومت زیر گوش گنده‌لات منطقه زده است

این کارگردان و مستندساز با بیان اینکه جنگ آینده در عرصه بین‌الملل است، افزود: دشمن همه چیز را رصد می‌کند آن‌ها بودجه‌های هنگفتی در این راه خرج می‌کنند، اما فراموش نکنیم جبهه مقاومت زیر گوش گنده‌لات منطقه زده است و این یک دستاورد بزرگ محسوب می‌شود که نباید آن را ساده پنداشت.

اسلام‌زاده گفت: خیلی‌ها در فضای بین‌الملل چشم‌شان به جمهوری اسلامی ایران است، نحوه پاسخ دادن بسیار مهم و تعیین‌کننده خواهد بود، باید پاسخ رژیم صهیونیستی را بدهیم نباید آرام بنشینیم، حکم جهاد مقام معظم رهبری صادر شده است.

وی تاکید کرد: مسئولان باید پیام حضرت آقا را برای انتقام خون شهید هنیه انجام می‌دادند اکنون باید توضیح دهند و دست از شعار دادن بردارند، ما باید مقتدر باشیم و هر کدام باید به وظیفه‌مان عمل کنیم.

* به وعده الهی امیدوار باشیم

این مستندساز گفت: باید در هر جایی به مردم امید دهیم، سرمان را بالا بگیریم و روحیه خودمان را افزایش دهیم و به وعده الهی امیدوار باشیم.

اسلام‌زاده افزود: مردم لبنان منتظر تشییع پیکر مطهر سید حسن نصرالله هستند، مانند روزهایی که حاج قاسم به شهادت رسیده بود، البته هنوز زمان تشییع اعلام نشده است، شرایط اینجا در لبنان خاص و امنیتی است.

وی بیان کرد: بعید به نظر می‌رسد پیکر شهید سید حسن نصرالله به ایران آورده شود ولی باید منتظر باشیم در روزهای آینده چه اتفاقی می‌افتد.

* سازمان رزم حزب‌الله زنده است

این مستندساز از فعالان فضای مجازی خواست تا از مسئولان مطالبه کنند که در سطوح مختلف به لبنان بیایند باید موضوع حذف لبنان شکسته شود.

اسلام‌زاده گفت: حزب‌الله با عملیات‌هایی که انجام داد، نشان داده سازمان رزم‌اش زنده است باید نشان دهیم آنهایی که با ما هستند چگونه از آن‌ها حمایت می‌کنیم، چشم جهان اکنون به جمهوری اسلامی ایران است.
وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی مقتدر است، افزود: باید سخنان ولی‌فقیه را گوش دهیم تکلیف مشخص است ما باید پاسخ محکم بدهیم، نحوه پاسخ خیلی مهم است که باید انجام شود، فرمول ما پیروزی خون بر شمشیر است، باید ورود کنیم، بازتاب واکنش ایران در سطح بین‌المللی خوبی نبوده و صهیونیست‌ها با پروپاگاندای سنگین این موضوع را آن طور که می‌خواهند بازتاب می‌دهند تا خودشان را پیروز نشان دهند.

*حمایت ایران از جبهه مقاومت را به رخ دنیا بکشیم

این مستندساز تاکید کرد: باید حمایت ایران از جبهه مقاومت را به رخ دنیا بکشیم و از مقاومت حمایت کنیم عملیات روانی صهیونیست‌ها را باید با دلیل و منطق پاسخ دهیم، ایران لبنان را تنها نگذاشته است باید حمایت ایران از لبنان را به رخ دنیا بکشیم باید نشان دهیم که زنده هستیم و نشان دهیم که نتانیاهو خونخوار است واکنش‌های بین‌المللی که علیه نتانیاهو شکل گرفته باید بازتاب داده شود و تصاویر آن در فضای مجازی گسترش پیدا کند.

اسلام‌زاده با تاکید بر اینکه باید صهیونیست‌ها را قصاص و منافع‌شان را در دنیا به خطر بیندازیم، گفت: خیلی کارها می‌توان کرد وعده صادق باید ادامه پیدا کند رژیم صهیونیستی زیر فشار ضربه و فشار روانی هستند ما هر کدام باید به وظیفه خودمان بسته به شرایطی که داریم عمل کنیم زیر این پرچم بمانیم و کار کنیم.

وی گفت: سید هاشم صفی الدین به زودی به عنوان دبیرکل جدید حزب‌الله لبنان معرفی می‌شود که شخصیتی بسیار مقتدر است و می‌تواند راه حسن نصرالله را به خوبی ادامه دهد.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.