1401-06-01 07:23
426
0
81304
جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان:

دانش‌آموزان، «بیرق پاسداری» از انقلاب را در مدارس به دوش بگیرند

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: دانش آموزان، علم و بیرق پاسداری از انقلاب اسلامی را در مدرسه به دوش بگیرند.

سید موسی حسینی صبح امروز در حاشیه مراسم «طرح یاوران ولایت» که در اردوگاه صالحین شیرآباد شهرستان خانببین در حال برگزاری است، در گفتگو با خبرنگار گلستان ما اظهار کرد: دانش آموزان انقلابی گل سرسبد و برجستگان سیستم آموزش و پرورش و مدارس گلستان هستند و در حقیقت باید علم و بیرق پاسداری از انقلاب اسلامی را در مدرسه به دوش بگیرند.

وی با اشاره به اینکه دانش آموزان در راستای تمدن نوین اسلامی حرکت کنند، ابراز کرد: دانش آموزان باید نقش و جایگاه خودشان را در این پازل بزرگ پیدا کنند.

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان خاطرنشان کرد: نبرد بین جبهه حق و باطل از زمان خلقت آدم آغاز شده است و دشمن قسم خورده در این جنگ به شدت پای کار است ما باید با تمام توان مقابل جبهه کفر بایستیم و نابودش کنیم.

حسینی با اشاره به اینکه آمریکا مکتب شیطان است، اظهار کرد: کشور ایران در مکتبی قرار دارد که حق است و در مقابل این مکتب، مکتب شیطان و کفر قرار دارد که این مکتب آمریکا است.

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه 50 درصد از تولدهای که در آمریکا رخ می دهد حرامزادگی است، افزود: آمریکایی‌ها اعتقاد دارند که مردم کشورشان باید در حرامزادگی به صد درصد برسند این تفکر فرهنگ غربی است.

حسینی با تاکید بر قوی شدن در فضای مجازی ابراز کرد: باید فضای مجازی را به نفع ارزش های انقلاب مدیریت کنیم و سواد رسانه قوی در این فضا داشته باشیم.

وی با بیان اینکه مهمترین ماموریت امروز ما جهاد تبیین است، تصریح کرد: جهاد تبیین درگیر جهاد شناختی و ترکیبی است که در مقابل جریان کفر قرار گرفته است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.