1400-12-15 04:38
683
0
78979
پاسداران در حساس‌ترین لحظه‌های تاریخ از میان مردم برخاستند؛

خاطرات فراموش‌نشدنی مردم سیل‌زده گلستان از سروقامتان/ کارنامه‌ای ارزشمند از خدمات مردمی و جهادی

بدون فراخوان وارد صحنه‌های کمک‌رسانی و دفاع از مردم، انقلاب و ارزش‌های اسلامی می‌شوند، بی‌سبب نبود که رهبر معظم انقلاب اسلامی در ترسیم‌شان فرمودند «اگر سپاه نبود، کشور نبود» و در این روزها هم خاطرات خوش سیل‌زدگان گلستان از سروقامتان نقل محافل است.

به گزارش گلستان ما، کارنامه‌ای ارزشمند از خدمات مردمی و جهادی دارند سبزپوشانی که غیرتمندانه در بخش‌های مختلف دفاع از مردم و انقلاب اسلامی وارد شده و می‌شوند، ولادت امام حسین (ع) مجالی است برای پاسداشت روز پاسدار، تا مرور عملکردی را به نظاره بنشینیم که عصاره انقلاب اسلامی است.

سوم شعبان، ولادت باسعادت امام حسین ع مزین به روز پاسدار شده است، «پاسدار» واژه‌ای عمیق است که برای رسیدن به معنای شگرف آن باید ساعت‌ها تأمل کرد.

در نظر مردم پاسدار در معنای نگهبانی از میهن و ناموس تعریف می‌شود و این غیرت و همت را از اول انقلاب در زمره خدمات و وظایف سپاهیان شاهدیم.

پاسداران در حساس‌ترین لحظه‌های تاریخ از میان مردم برخاستند و به عنوان سدی محکم در برابر دشمنان ایستادند. گذشتن از جان و مال؛ غیرت و روح بلند می‌خواهد که پاسداران در دوران دفاع مقدس و حتی در دفاع از حریم اهل‌بیت(ع) آن را به بهترین شکل ممکن به منصه ظهور رساندند.

شاید در تاریخ بشریت کم باشند افرادی که برای دفاع از دین و میهن جان خود را برکف دستان گرفته و خالصانه بدون هیچ چشم‌داشتی قدم در راه دفاع از آرمان‌های اسلام می‌گذارند.

مردم شیعه و  اهل سنت گلستان که سیل 1398 هنوز از خاطرشان نرفته و همواره از تلاش های سبزپوشان سروقامت پاسدار به نیکی یاد می کنند غیرتمندانی که در برهه های سخت مردم را فراموش نکرده و نمی کنند و امروز پاسداشت آنهایی است که در مقام عمل انسانیت را به اوج اقتدار رساندند.

مردم گلستان بر این باورند که پاسدار در همه میدان های کمک رسانی و دفاع از ناموس و سرزمین پای کار است و در این اتفاق ارزشمند مهمترین چیزی که خودنمایی می‌کند خدمت بی منت است.

حاج آخوند عبدالجبار میرابی امام جمعه اهل سنت قره تپه بندرترکمن با تبریک روز ولادت امام حسین (ع) و گرامیداشت روز پاسدار گفت: همچنان که امام حسین (ع) برای دفاع از مظلومان و تبیین و ترویج قانون استقامت و پایداری تلاش کردند این روز بزرگ به نام روز پاسدار نام گرفت.

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا استان گلستان نیز با تبریک این سوم شعبان گفت: سپاهیان باید خود را به اوصاف امام حسین (ع) زیبنده کنند، پاسدار بودن خدمت کردن به مردم است و این خدمت نمونه یک ارزش گزاری است.

حجت الاسلام عبدالعلی ایمانی افزود: هر کسی که در مسیر اعتلای انقلاب اسلامی قدمی برمی دارد در حقیقت پاسدار است، این افراد نمونه عینی از خادمان ملت هستند که برای جانفشانی از امام و امت از جان و مال خویش می گذرند.

 

سردار ملک شاهکوهی نیز با تبریک روز پاسدار و ولادت باسعادت امام حسین (ع) گفت: ماه پر خیر و برکت شعبان المعظم که دروازه اتصال به ماه مهمانی خداست به ولادت سردارانی مزین گردیده که حماسه عاشورا با نام آنها درهم آمیخته شده است

وی افزود: سوم شعبان و سالروز ولادت امام حسین (ع) عید سعیدی است که به عنوان روز پاسدار نامگذاری گردیده است، حضرت حسین ابن علی (ع) اولین و والاترین پاسدار تعالیم اسلام ناب محمدی در طول تاریخ بوده و پاسداران انقلاب اسلامی باید با الگوگیری از سیدالشهدا (ع) در راه اسلام گام بردارند.

ملک شاهکوهی بیان کرد: سپاه نهادی مردمی ، مولد انقلاب و خادم مردم است و پاسداران انقلاب اسلامی همواره خود را خادم مردم می دانند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.