1402-01-20 09:41
742
0
84383
گزارش تصویری

حمایت اصحاب رسانه گلستان از عفاف و حجاب+ متن طومار

اصحاب رسانه استان گلستان با امضاء طوماری از طرح عفاف و حجاب حمایت کردند و خواستار برخورد با هنجارشکنان در این حوزه شدند.

اصحاب رسانه استان گلستان با امضاء طوماری از طرح عفاف و حجاب حمایت کردند و خواستار برخورد با هنجارشکنان در این حوزه شدند.

متن این طومار به شرح زیر است.

طومار اصحاب رسانه استان گلستان در حمایت از عفاف و حجاب و برخورد با هنجارشنان این حوزه
ما امضا کنندگان این طومار، اصحاب رسانه و فعالین فضای مجازی استان گلستان، در راستای اهداف اصیل انقلاب که همانا برپایی اسلام ناب محمدی (صلی الله علیه و آله)است و با توجه به اهمیت حجاب و عفت در شرع و کتاب آسمانی ما قرآن و با توجه به خون شهیدانی که تا کنون هزینه این انقلاب شده است از علمای عظام ، قوای سه گانه مجریه ، مقننه و قضائیه و همینطور از تمامی مسئولین ، اساتید ، فضلا ، نهادها ، سازمان ها و ادارات ذیربط و دانشگاهیان تقاضا داریم اجرای قانون راهکارهای گسترش فرهنگ عفاف و حجاب مصوب سال 1384 شورای عالی انقلاب فرهنگی را به طور جد و تا رسیدن به نتیجه و فراگیر شدن این قانون ارزشمند پیگیری نمایند .
وضعیت کنونی حجاب و عفاف زیبنده جامعه ایران اسلامی نبوده  و متأسفانه وجود ماهواره ها و برنامه های حیا زدای آن باعث تخریب بنیان خانواده و افزایش پدیده طلاق در جامعه شده است .
همچنین، امضاء کنندگان این طومار خواستار پیگیری و اجرای دقیق این مصوبه شده و از همه مسئولین می خواهیم از تساهل و تسامح در اجرای این واجب دینی و قانون الهی و شرعی بپرهیزند و به طور جدی و قاطع همه نهادها و سازمان های دخیل در اجرای قانون ملی عفاف و حجاب را ملزم به اجرای دقیق قانون نمایند و با نهادها و مسئولین ناآگاه یا خائنی که خود یا خانواده شان یا زیردستانشان مروج بی بند و باری و بی حیایی در جامعه هستند برخورد انقلابی نموده و مردم را در رسیدن به جامعه ای پاک و قرآنی یاری نمایند . همچینین از عزم قوه قضاییه استان در راستای برخورد قانونی، با هنجارشنان امر عفاف و حجاب و دیگر مظاهر سبک زندگی غربی مانند سگ گردانی در معابر عمومی حمایت می نماییم.»

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.