1401-11-03 07:42
529
0
83111
بارقه‌های امید جوانه می‌زند؛

توفیق دولت سیزدهم با احیای 70 واحد راکد در گلستان

استاندار گلستان از احیای 70 واحد تولیدی راکد در دولت سیزدهم خبر داد و گفت: باید با تمام توان دستاوردهای امیدآفرین را بیان کنیم.

به گزارش گلستان ما، علی‌محمد زنگانه امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در دولت سیزدهم ۷۰ واحد نیمه‌فعال و غیرفعال استان گلستان فعال شد، مردم باید بدانند در بیش از چهار دهه انقلاب اسلامی چه دستاوردهای بزرگی به دست آمده است و ما باید با تمام توان این دستاوردها را بیان کنیم.

وی انقلاب اسلامی را یک انقلاب مردمی عنوان کرد و در خصوص برنامه‌های دهه فجر ابراز کرد: تمام برنامه‌های دهه فجر باید با محوریت مردم برگزار شود.

استاندار گلستان بر لزوم توجه ویژه به پرچم مقدس جمهوری اسلامی به عنوان نماد اصلی انقلاب توحیدی گفت: دشمنان چشم دیدن موفقیت‌های انقلاب اسلامی را ندارد و خشم خود را بارها در آتش زدن این پرچم مقدس نشان دادند، اما این انقلاب به فضل الهی قله‌های موفقیت را یکی پس از دیگری پشت‌سر می‌گذارد.

زنگانه؛ فضاسازی محیطی در ایام دهه فجر را بااهمیت خواند و افزود: انتظار است تمامی دستگاه‌ها از ظرفیت‌های خود در تبلیغات محیطی به صورت کامل استفا‌ه کنند.

وی اجرای برنامه‌های نوآورانه با محوریت جوانان به ویژه نخبگان و دانشجویان توسط نهادهای علمی و دانشگاهی را تاثیرگذار و نشاط‌بخش خواند و گفت: تمرکز پروژه‌های دهه فجر بهره‌برداری از پروژه‌های نیمه‌تمام است.

زنگانه با اشاره به اینکه انتشار بذر ناامیدی در جامعه جز نابودی هیچ سود دیگری ندارد، گفت: انتقاد را با جان و دل می‌پذیریم و از انتقادات سازنده استقبال می‌کنیم و انتظار داریم نخبگان و افراد فرهیخته در هر بخش با اظهارنظر کارشناسی و پیشنهادهای عملیاتی نقد کنند.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.