1401-08-12 11:45
917
0
82097
رئیس سازمان بازرسی کل کشور:

باید جلوی گردونه‌های نفوذ فساد گرفته شود/ غفلت از فضای مجازی دشمن را حریص کرد

رئیس سازمان بازرسی کشور با تاکید بر اینکه پیشگیری همواره مقدم است، گفت: باید جلوی گردونه‌های نفوذ فساد در کشور گرفته شود.

به گزارش گلستان ما، ذبیح الله خدائیان صبح امروز در آئین معارفه مدیرکل بازرسی گلستان با گرامیداشت 13 آبان روز ملی استکبارستیزی اظهار کرد: امام راحل به منظور پیاده کردن احکام اسلام و پایان دادن به حکومت های موروثی به میدان آمدند و شاهد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به پشتوانه مردمی و ایمان به خدا بودیم.

وی مبارزه با استکبار جهانی را رویکرد همیشگی انقلاب اسلامی دانست و افزود: تسخیر لانه جاسوسی که با شهادت جمعی از دانش آموزان در راستای مبارزه با استکبار اتفاق افتاد در تاریخ ماندگار شد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با تاکید بر جهاد تبیین در موضوع ۱۳ آبان روز ملی استکبارستیزی بیان کرد: انقلاب اسلامی پس از آنکه به پیروزی رسید عصر جدیدی در دنیا بوجود آورد و خار چشم دشمنان شده است.

خداییان ادامه داد: انقلاب اسلامی علاوه بر حکومت طاغوت، مکاتب کمونیستی را نابود کرد، یکی از مهم ترین عوامل فروپاشی مکتب کمونیسم وجود انقلاب اسلامی ایران است.

وی با اشاره به اینکه دشمن هیچگاه دست از دشمنی برنمی دارد، افزود: زمانی نگرانی آمریکا تسخیر لانه جاسوسی بود اما اکنون آمریکا از نفوذ ایران نگران است و این اتفاق را تهدیدی برای خود می داند.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور ادامه داد: جبهه مقاومت با تلاش سردار دل ها تقویت شد و این اتفاق از بین رفتنی نیست و دشمنی آمریکا برای قدرت نرم جمهوری اسلامی و ایدئولوژی جدیدی است که در جهان ایجاد شده است.

خدائیان با اشاره به موفقیت انقلاب اسلامی ایران در زمینه امنیت و حفظ تمامیت ارضی تصریح کرد: در هر جنگی که اتفاق افتاده قسمتی از ایران جدا شده است؛ سه میلیون و ۵۰۰ هزار کیلومتر از ایران در جنگ های مختلف جدا شد اما در نخستین روزهای انقلاب اسلامی طولانی ترین جنگ معاصر را به ما تحمیل کردند اما موفق نشدند.

وی با تاکید بر اینکه ایران در زمینه موشکی و پدافندی به بلوغ رسیده است، گفت: ما در ساخت رادارهای جدید به پیشرفت های خوبی دست پیدا کردیم.

وی بیان کرد: امروز در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیروهای نظامی با افتخار علیه آمریکا اقدام می کنند و آنها جرأت مقابله با ایران را ندارند.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با تاکید بر اینکه غفلت از فضای مجازی دشمن را حریص کرده است، گفت: برخی از خودفروخته ها با تخت تاثیر قرار گرفتن از دشمن گاهی اوقات در تلویزیون و فضای مجازی صحبت هایی مطرح می کنند که باعث گمراهی به ویژه در نسل جوان می شود.

خدائیان با تاکید بر اینکه پیشرفت های ایران در جهان مثال زدنی است، ابراز کرد: دشمن همواره علیه انقلاب اسلامی کینه دارد و این دشمنی را تشدید کرده است و در حوادث اخیر که کشور ما را دچار درگیری و خسارت کردند دشمن بسیار شاد شد و در محاسبات خود اشتباه کرد، تصور دشمن است بود با برنامه ریزی آشوب و اغتشاش کار انقلاب اسلامی ایران تمام است اما کور خواند.

وی اظهار کرد: کشورهای غربی دم از حقوق بشر می زنند اما در حوادث اخیر تمامی دشمنان در کنار هم بودند و امپراطوری رسانه ای تمرکز خود را علیه ایران قرار داد تا کشورمان را تحت حمله سایبری قرار دهد، آنها هیچگاه خیرخواه ملت ایران نبوده و نیستند.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور به ماجرای فوت مهسا امینی پرداخت و توضیح داد: فرزندی از فرزندان نظام مقدس جمهوری اسلامی فوت شد اما آنقدر از فوت این شخص حمایت صورت گرفت که در حادثه تروریستی شاهچراغ هیچ کدام از کشورهای مدعی حقوق بشر این جنایت را محکوم نکردند.

خدائیان بیان کرد: آرتین در حادثه تروریستی خانواده خود را از دست داد اما کسی برای او هشتگ نزد، این مسئله نشانه کینه دشمن از انقلاب اسلامی و مردم ایران است به برکت خون شهدا توطئه های دشمنان خنثی می شود.

وی تبیین حوادث اخیر را موضوعی مهم برشمرد و گفت: باید مسایل برای مردم تشریح شود تا بصیرت آنها در دشمن شناسی افزایش یابد هر چند ملت ایران همواره جلوتر از مسئولان در دفاع از انقلاب اسلامی حرکت کرده است.

رییس سازمان بازرسی کل کشور ابراز کرد: در ایام کرونا از فضای مجازی غفلت شد اما دشمن پای کار بود، امروز فضای مجازی مهم تر از فضای حقیقی است، در این فضا نسل جوان را تربیت می کنند و نباید هیچگاه از فضای مجازی غفلت کنیم.

خدائیان مردم ایران را بسیار شریف، ولایتمدار و متدین دانست و گفت: اگر امروز عده ای انگشت شمار به کف خیابان آمده و روسری از سر برداشتند با جمعیت حداکثری که متدین هستند قابل مقایسه نبوده نیستند.

وی خطاب به جامعه روحانیت و مسئولان صاحب نظر تاکید کرد: فضای مجازی را دریابد، امروز تهاجم در فضای مجازی است و مقام معظم رهبری سال های قبل نیز توجه به این مهم را مورد تاکید قرار دادند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.